Gå til innhold

om kjærester og slanking

Anbefalte innlegg

Gjest silkejenten

Jeg holder nå på med en seriøs slankekur/livsstilsending. Kjæresten min sliter ikke med det samme problemet og jeg har alltid vært flau for å snakke om sånne ting. Har aldri fortalt noen når jeg slanker meg fordi jeg er redd det skal bli misslykket og de se på meg som en taper. Men nå har jeg hørt at og tror på at det å si noe bare øker presset du har på deg og derfor vil hjelpe til og gjøre det mer vanskeligt for deg å misslykkes. Så jeg vil si det, men er for flau.

Så jeg trenger råd fra dere til hvordan fortelle det, og å høre hvordan dere hadde reagert dersom dere hadde fått vite av kjæresten deres at hun slanket seg.

- Silkejenten

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103435-om-kj%C3%A6rester-og-slanking/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...