Gå til innhold

Anbefalte innlegg

kvakksalver

I midten av januar gjorde min samboer

forholdet slutt etter 6 1/2 år ! Vi har en datter på snart fire ! Hun har gitt tvetydige signaler på om det kan ordne seg igjen, men etter mas fra min side, sier hun nå at jeg bare kan glemme det. Hun er 40 år og har hatt en del dårlige forhold bak seg. Jeg har vært lat og uinspirerende å være sammen med det siste året. Hun sier at jeg har skuffet henne, da tenker hun først og fremst på manglende int. for hjemmet og manglende int. for henne ! Dette er nok riktig. Er det noen som har et godt forslag på hvordan man vinner tilbake en voksen, bestemt dame ! Det er ingen andre for henne ! Hun sier til og med at hun mangler følelser for meg...er det mulig etter 6 års samboerskap

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103443-%C3%A5-f%C3%A5-tilbake-henne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke signatur

Si hva du føler (elsker du henne?), og la henne få litt tid på seg. Ikke mas. Det kan virke negativt. Det er synd hun vil skille lag, for man må jo jobbe med et forhold!! Om det ikke går så bra må man snakke sammen, og prøve å ordne opp. Dere har også barn sammen som det skal tas hensyn til, og om dere ikke har det bra merker hun det. Inviter dama di med ut på restaurant en kveld, bare dere to! Overrask henne.. sier hun nei, så får du vente.

Det spørs om du ikke har gravd din egen grav over lang tid. Det er vanskelig å forandre seg så totalt som person, og det VET man etter å ha bodd sammen med noen i årevis. Jeg tipper temaet har vært oppe til diskusjon, kanskje i ordelag du ikke har villet tenke over og sette deg inn i. Til slutt blir man så lei, så lei, og til syvende og sist er man helt rensket for følelser for vedkommende. Man har fått nok, rett og slett.

Jeg tror du bør belage deg på en lengre pause i det minste, og tenke over om det er dette du virkelig vil. For om du har vært slik du selv sier hele det siste året, så er du nok ikke akkurat så glødende interessert i henne heller. Mulig du bare blir litt skremt av å stå der alene plutselig?

Tenk over det, og se om dere kanskje ikke passer best hver for dere.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...