Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Som sats har skrevet tidligere her, så kom Lillegutt til verden mandag 14. april. Det var 4 uker for tidlig, men heldigvis gikk alt bra. Han er en frisk og fin gutt, og selvfølgelig verdens skjønneste :o))

Det er helt ufattelig at vi er blitt mamma og pappa, etter så mye strev!! Må klype meg i armen rett som det er for å finne ut at det er virkelighet og ikke bare en drøm! Vi er så utrolig takknemlige for at Lillegutt er kommet til oss :o)

Ønsker alle sammen lykke til, og husk at selv om det er utrolig slitsomt dette "gamet", så er det verdt det til slutt!!

Lykkelig hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103456-kommet-hjem-med-min-lille-prins/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan Trollmor!

Velkommen hjem skal du være!!!! Det er helt utrolig at det endelig har skjedd og at alt står bra til med mor og barn. Jeg skriver nok en mail til deg snart, og så blir det vel tid til en liten samtale på telefonen også etter hvert for oss nybakte, travle mødre.

Kos deg med prinsen din!

Mange klemmer fra

Annonse

Nord-Trønder

Gratulerer med gutten!

Og hvis du som meg stadig får høre hvor lurt det er å få barn på denne tiden av året, får du bare nikke og si ja da. Og når du blir ekstra lei av å høre det kan du si "ja, vi planla det slik".

Husker godt at du testa positivt, for det var samtidig med at vi satte inn eggene, og skulle jeg holde følge med deg videre må jeg føde i dag! Men det gjør jeg nok ikke!

Adina1365380490

Heisan Trollmor!

Velkommen hjem skal du være!!!! Det er helt utrolig at det endelig har skjedd og at alt står bra til med mor og barn. Jeg skriver nok en mail til deg snart, og så blir det vel tid til en liten samtale på telefonen også etter hvert for oss nybakte, travle mødre.

Kos deg med prinsen din!

Mange klemmer fra

Gratulerer Trollmor!

Dette har du virkelig fortjent.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...