Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.....jeg går bare å venter på denne mensen for å få starte opp på vårt 3.forsøk..men nei da!

Tok en grav.test i morges for at KANSKJE kunne det jo være sånn at jeg allerede var gravid uten hjelp..men ikke det!

Misstrøster nå skikkelig - lenge siden jeg ønsket så inderlig at mensen skal komme.....har lyst å rekke dette 3 forsøket innen klinikken tar fellesferie og stenger i juli måned.

Skal jeg ta en ny grav.test -eller er det vanlig at mensen er så sein etter mye "manipulering" med hormonene de siste månedene (misslykket forsøk i mars måned)

Takknemlig for litt støtte...

Klemmer

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103462-skulle-hatt-mens-den-254/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jeg er i akkurat samme situasjon - uff - kjedelig ikke sant - jeg skulle hatt mensen den 2. mai og den er jo bare 2 dager forsinket, men allikevel - er livredd for å gå glipp av IVF forsøket jeg også pga fellesferie .... nå må den da komme - var helt presis sist måned og lurer på om den driver gjøn med meg nå. idag hadde jeg smerter helt lik mens smertrene - men ingen blod.....grrr. Hååper din kommer snart da - vet ikke helt når de stenger på Haukeland jeg men får krysse fingrene for at jeg rekker det!

Lykke til.

Hei jeg er i akkurat samme situasjon - uff - kjedelig ikke sant - jeg skulle hatt mensen den 2. mai og den er jo bare 2 dager forsinket, men allikevel - er livredd for å gå glipp av IVF forsøket jeg også pga fellesferie .... nå må den da komme - var helt presis sist måned og lurer på om den driver gjøn med meg nå. idag hadde jeg smerter helt lik mens smertrene - men ingen blod.....grrr. Hååper din kommer snart da - vet ikke helt når de stenger på Haukeland jeg men får krysse fingrene for at jeg rekker det!

Lykke til.

Rød vibber oversendes herved til dere begge:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

*kaster meg over trommene og danser den store røde regndansen for dere*

*ugh, ugh*

Lykke til.

9 dager forsinket....ja da tror jeg at vi rekker forsøket akkurat innen fellesferien!

Håperat du får mensen snart også da - så vi kan følges!

Klemmer

Rød vibber oversendes herved til dere begge:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

*kaster meg over trommene og danser den store røde regndansen for dere*

*ugh, ugh*

Tusen takk for de røde tankene - neste gang håper jeg at det blir de blå som skal komme...he...he!

Skal si fra til deg neste gang tillajo - det virker jo å hjelpe!

Klemmer

Hei, jeg kjenner følelsen. Jeg hadde mitt andre forsøk i mars, og venter nå på fryseforsøk. Mensen kom på 40. syklusdag. Jeg var premenstruell i 3 uker - det var et sant h...

Jeg ringte sykehuset og spurte om dette var vanlig, noe de bekreftet.

Så hold ut - snart kommer den.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...