Gjest nyah_lita84 Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 hei! jeg ønsker kun seriøse henvendelser! jeg er nå kommet i en vanskelig situasjon.. fredag som var hadde jeg litt kontakt med en jente over nettet. jeg tok kontakt med henne fordi jeg visste hvem det var, og at hun hadde vært ilag med eksen min i fjor et par ganger. med andre ord- eksen min hadde vært utro mot meg med henne. dette fikk jeg alrdi bevis for og de få gangene jeg turte å konfrontere han med det, fikk jeg vite at jeg var paranoid og dum og sjalu og gudene må vite hva. jeg var såret, fordi jeg ved flere anledninger skjønnte at han virkelig hadde vært utro mot meg. viss jeg som så mye såg på en annen gutt, fikk jeg pryl like etterpå, gjerne foran folk! eksen min var psykopat, han kunne lure alle til alt og knyttet folk til seg på en slik ekkel måte, og ingen sviktet han noensinne. jeg vet at jeg skulle latt fortiden være fortiden, men jeg fallt likevel for fristelsen til å spørre denne jenta om de virkelig hadde vært sammen. da fikk jeg til svar at det hadde de og han hadde såret henne og. han hadde nemlig sagt til henne at han var singel. noe hun i senere til oppdaget var feil.. jeg fikk vite mye som jeg ikke ser er relevant i dette innlegget, men poenget er at hun fortalte villig til meg om det som hadde skjedd. like etterpå sendte jeg melding til en felles venn av meg og eksen min og spurte om han visste at eksen min var utro mot meg og hvorfor han i så fall ikke hadde sagt noe om det til meg ( vi var veldig gode venner før). da fikk jeg til svar at dette ikke var sant og at jeg hverken måtte tro på eller spre rykter. jeg skjønnte ingenting av dette, annet enn at noe var galt. (jeg har en anelse om at det var eksen min som svarte) uansett- 5 minutter etterpå ringte eksen min, fly forbannet fordi jeg satte ut usanne rykter om han.... og da jeg sa at jeg ikke hadde gjort det og ba han om å respektere at jeg ikke ønsker å snakke med han, ringte han like godt til mor. så fortalte han henne hva (han diktet opp) jeg hadde gjort, og som den psykopaten han er så trudde hun selvsagt på han. da jeg kom hjem fikk jeg den overhalingen... så nå venter eksen min på at jeg skal ringe å unnskylde, mamma er skuffet over meg, jeg spiser ikke lenger- alt på grunn av noe jeg ikke har gjort!!! jeg fikk bare vite at han hadde vært utro, jeg satte ikke ut rykter.... noen som har noen innspill, råd, meninger eller lignende? jeg trenger seriøst hjelp... m.v.h. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/103539-jeg-trenger-hjelp-av-dere/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Jeg syntes du skal la fortid være fortid, og ikke drive detektiv arbeid for å finne ut som ting som har skjedd tidligere. Det viktigste er at dere ikke er sammen nå , hvilket virket å være heldig for deg. Men la dette være ifred, ellers syntes jeg du også virker på vei til å bli litt små-psykopat!! ...ikke "vondt ment" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/103539-jeg-trenger-hjelp-av-dere/#findComment-596995 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nyah_lita84 Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Jeg syntes du skal la fortid være fortid, og ikke drive detektiv arbeid for å finne ut som ting som har skjedd tidligere. Det viktigste er at dere ikke er sammen nå , hvilket virket å være heldig for deg. Men la dette være ifred, ellers syntes jeg du også virker på vei til å bli litt små-psykopat!! ...ikke "vondt ment" jeg tror kansje du ikke forsto meg helt... jeg var ikke "detektiv", jeg kom over denne jenta på nette og spurte, fordi jeg følte at jeg måtte vite for å fred i meg selv, har hatt det svært vanskelig etter dette bruddet.. det som er det syke er at det er eksen min som setter ut rykter om meg og for å dekke for seg selv bruker han meg. det er liksom ingenting jeg kan gjøre, men ryktene ble så stygge at jeg måtte flytte fra det stedet vi bodde... han forfølger meg og det virker som om han alltid har "kontrollen" obver meg og dette er virkelig skremmende!!! nå har jeg fått vite at han virkelig var utro mot meg, nå føler jeg meg klar for å la han være i fortiden for alltid, men nå er han så redd for at jeg skal si dette til noen(uten at han innrømmer dette) at han truer meg. jeg sendte en mail i går der jeg ba han la meg være i fred, og sa at jeg også hadde skriftlige bevis for at han hadde vært utro, så meg mindre han ville ha ubehageligheter i livet sitt skulle han la meg være i fred. han er redd for at hans nåværende skal få vite hva han gjorde mot meg, ikke at jeg skjønner hvorfor.. takk for svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/103539-jeg-trenger-hjelp-av-dere/#findComment-597008 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nyah_lita84 Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Jeg syntes du skal la fortid være fortid, og ikke drive detektiv arbeid for å finne ut som ting som har skjedd tidligere. Det viktigste er at dere ikke er sammen nå , hvilket virket å være heldig for deg. Men la dette være ifred, ellers syntes jeg du også virker på vei til å bli litt små-psykopat!! ...ikke "vondt ment" jeg vil bare være i fred!! forrige innlegget mitt var kansje litt misvisende... er vanskelig å froklare her så det blir riktig... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/103539-jeg-trenger-hjelp-av-dere/#findComment-597011 Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 jeg tror kansje du ikke forsto meg helt... jeg var ikke "detektiv", jeg kom over denne jenta på nette og spurte, fordi jeg følte at jeg måtte vite for å fred i meg selv, har hatt det svært vanskelig etter dette bruddet.. det som er det syke er at det er eksen min som setter ut rykter om meg og for å dekke for seg selv bruker han meg. det er liksom ingenting jeg kan gjøre, men ryktene ble så stygge at jeg måtte flytte fra det stedet vi bodde... han forfølger meg og det virker som om han alltid har "kontrollen" obver meg og dette er virkelig skremmende!!! nå har jeg fått vite at han virkelig var utro mot meg, nå føler jeg meg klar for å la han være i fortiden for alltid, men nå er han så redd for at jeg skal si dette til noen(uten at han innrømmer dette) at han truer meg. jeg sendte en mail i går der jeg ba han la meg være i fred, og sa at jeg også hadde skriftlige bevis for at han hadde vært utro, så meg mindre han ville ha ubehageligheter i livet sitt skulle han la meg være i fred. han er redd for at hans nåværende skal få vite hva han gjorde mot meg, ikke at jeg skjønner hvorfor.. takk for svar! Glem hele fyren, og glem at du i det hele tatt har truffet han. Han er syk, og med sin oppførsel sakl du være glad du ha kommet deg vekk uten å bli like syk. Men jeg ser du skriver at han truet deg, men du gjorde jo også det samme tilbake. Det er et eksempel på hva jeg mener at du "er på god vei til å bli slik" om du ikke hadde kommet deg vekk (jeg vet jo ikke grunne til at det ble slutt, men det ror jeg du skal være glad for at det ble uansett) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/103539-jeg-trenger-hjelp-av-dere/#findComment-597032 Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 jeg vil bare være i fred!! forrige innlegget mitt var kansje litt misvisende... er vanskelig å froklare her så det blir riktig... Så lenge du "graver" i hva som har skjedd får du ikke være i fred. Du kommer ikke videre om du ikke lar det være. Det er "prisen" du måtte betale for å finne ut om fortiden deres. Ikke gjør det mer, ikke snakk med andre om det mer, så slipper du nok unna han 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/103539-jeg-trenger-hjelp-av-dere/#findComment-597049 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nyah_lita84 Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Så lenge du "graver" i hva som har skjedd får du ikke være i fred. Du kommer ikke videre om du ikke lar det være. Det er "prisen" du måtte betale for å finne ut om fortiden deres. Ikke gjør det mer, ikke snakk med andre om det mer, så slipper du nok unna han takk for svar! ja, jeg vet at det var til det beste og det var jeg som gjorde det slutt! jeg trengte bare å vite om han virkelig var utro eller om det var i mitt hode han var det, og nå vet jeg det og det var utrolig nok ikke vondt å få vite det, mer godt faktisk. jeg er 100 % klar til å legge hele forholdet bak meg, jeg måtte bare vite!! jeg vet at jeg på mange måter truet han, men når han truet meg( noe han ofte har gjort) følte jeg at det var rett av meg å si at jeg og hadde bevis for ting han ikke ville skulle komme frem. det var bare min måte å få fred på! det som plager meg nå er at mamma forventer at jeg skal ringe han og ordne opp, noe jeg ikke vil... jeg er 19 år og mener jeg er i stand til å avgjøre dette selv. hun sier at jeg MÅ ringe han. hun kommer til å klikke om jeg ikke gjør det. jeg bor hjemme i år( pga skolegang og et vondt brudd) , men dette gir vel ikke henne noen rett til å bestemme hva jeg skal gjøre? hun mener at så lenge jeg ikke vil ringe han har jeg gjort det han sa til henne at jeg har gjort- spredd løgner. som jeg hadde fryktet fikk han henne til å tro på seg... han er syk,syk,syk!!! m.v.h. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/103539-jeg-trenger-hjelp-av-dere/#findComment-597060 Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 takk for svar! ja, jeg vet at det var til det beste og det var jeg som gjorde det slutt! jeg trengte bare å vite om han virkelig var utro eller om det var i mitt hode han var det, og nå vet jeg det og det var utrolig nok ikke vondt å få vite det, mer godt faktisk. jeg er 100 % klar til å legge hele forholdet bak meg, jeg måtte bare vite!! jeg vet at jeg på mange måter truet han, men når han truet meg( noe han ofte har gjort) følte jeg at det var rett av meg å si at jeg og hadde bevis for ting han ikke ville skulle komme frem. det var bare min måte å få fred på! det som plager meg nå er at mamma forventer at jeg skal ringe han og ordne opp, noe jeg ikke vil... jeg er 19 år og mener jeg er i stand til å avgjøre dette selv. hun sier at jeg MÅ ringe han. hun kommer til å klikke om jeg ikke gjør det. jeg bor hjemme i år( pga skolegang og et vondt brudd) , men dette gir vel ikke henne noen rett til å bestemme hva jeg skal gjøre? hun mener at så lenge jeg ikke vil ringe han har jeg gjort det han sa til henne at jeg har gjort- spredd løgner. som jeg hadde fryktet fikk han henne til å tro på seg... han er syk,syk,syk!!! m.v.h. Da ville jeg ringt han og sagt at du vil beklage at du rotet i det som hadde skjedd, og at det var noe du ønsket for din egen del. Si også at du ikke har tenkt å bruke dette mot han på noen måte og at du er helt ferdig med det. Om du ikke vil så ikke gjør det. Moren din jko på ingen måte tvinge deg. Men det må vel være litt deilig for deg også å kunne si fra om dette til han. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/103539-jeg-trenger-hjelp-av-dere/#findComment-597078 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nyah_lita84 Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Da ville jeg ringt han og sagt at du vil beklage at du rotet i det som hadde skjedd, og at det var noe du ønsket for din egen del. Si også at du ikke har tenkt å bruke dette mot han på noen måte og at du er helt ferdig med det. Om du ikke vil så ikke gjør det. Moren din jko på ingen måte tvinge deg. Men det må vel være litt deilig for deg også å kunne si fra om dette til han. takk for rådet! hadde jeg turt skulle jeg ringt, men jeg regner med at han er like snarsint som før og at en tlfsamtale kan ødelegge alt jeg har klart å bygge opp det siste halve året. men vi får se. m.v.h. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/103539-jeg-trenger-hjelp-av-dere/#findComment-597081 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eteti Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Hei! Jeg skjønner godt at du trenger å få bekreftet at det ikke var deg det var noe i veien med da du mistenkte utroskap. Og jeg synes ikek du skal "gjøre som mora di sier"!! Hvis jeg var deg, ville jeg bedt om et møte med denne andre jenta, for å bli helt sikker på at hun snakker sant. Hvis moren din fortsatt tror på ham, kan du jo be denne jenta om å snakke med henne. Det er ikke lett å håndtere psykopater, de er tross alt villig til å gå mye lenger enn et normalt, anstendig menneske. Nettopp derfor er det viktig at du har ditt på det tørre, og at du allierer deg med de andre som kjenner til den andre siden hans. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/103539-jeg-trenger-hjelp-av-dere/#findComment-597186 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.