Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Arnbjart

Jeg har lagt merke til at mange jenter prater om at de har vært sammen med menn med peniser på 22-25 cm, og at mange har opplevd dette. Tro om ikke øyemålet til jentene er litt dårlig?!

Ifølge undersøkelser er 90% av menn mellom 12 og 18cm nedentil, og kun 1% er over 20 cm, og utover den lengden blir det enda færre. Allikevel later det til at "alle" jenter har vært sammen med en på 20cm+.

Eller er det gutta som har skrytt på seg for mye kanskje, og lurt jenta trill rundt?

ER det slik at de fleste av dere har hatt en sånn sværing?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103555-kvinner-og-%C3%B8yem%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

15

• Dorthe

6

• conan

4

• favn

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Pricilla

er nok mere riktig at øyemålet er dårlig.. : )

Synes samboern min har det slagvåpenet, så målte vi for morro skyld, og fant ut at den "bare" er 17 cm.. mer enn nok for meg!

Har jo vært prøvd ut da, å spørre en forsamling med damer hvor lang en dildo på 16 cm var.. Alle trodde den var 20 +

Så 16 cm er nok ikke så lite som noen skal ha det til!

Ulv I Faarikaal

Jeg har en teori: damene ser den underifra, og du ser den ovenfra.

Triks: de bruker hånda og strekker ut tommel og langfinger for å få tatt et snikmål uten at du ser det, og sammenligner med linjalen etterpå. Det målet tar de fra undersiden. Så da kan målet være 12-14 cm over, og 20-22 cm under.

Eller :-)

Ulv I Faarikaal

er nok mere riktig at øyemålet er dårlig.. : )

Synes samboern min har det slagvåpenet, så målte vi for morro skyld, og fant ut at den "bare" er 17 cm.. mer enn nok for meg!

Har jo vært prøvd ut da, å spørre en forsamling med damer hvor lang en dildo på 16 cm var.. Alle trodde den var 20 +

Så 16 cm er nok ikke så lite som noen skal ha det til!

Boka mi sier at kvinner har en mindre utviklet romfølelse, inkludert øyemål. Jeg blir veldig imponert av kvinner som klarer å se et mål.

Test: hvor langt er et kredittkort, et CD-cover, en vanlig Bic kulepenn og en sammenbrettet tommestokk ?

Uten å se på dem først.

Gjest flatbanker

Damer eier ikke øyemål, og de damene som har det- håndball og fotballspillerne, er jo flatbankere og gir vel faen i pikklengder... :-)

Så det er derfor dere menn frykter oss. Ikke så mye fordi vi tar damene fra dere, men fordi vi ser hvor liten tassen deres er - og tør si ifra?

;-)

Annonse

Boka mi sier at kvinner har en mindre utviklet romfølelse, inkludert øyemål. Jeg blir veldig imponert av kvinner som klarer å se et mål.

Test: hvor langt er et kredittkort, et CD-cover, en vanlig Bic kulepenn og en sammenbrettet tommestokk ?

Uten å se på dem først.

Jeg har overhode ikke øyemål og kan ikke engang forskjell på høyre og venstre. Har det noen sammenheng?

Så det er derfor dere menn frykter oss. Ikke så mye fordi vi tar damene fra dere, men fordi vi ser hvor liten tassen deres er - og tør si ifra?

;-)

Ja, og det verste er jo at dere bruker kunnskapene om vår beskjedne pikklengde mot oss når dere rapper damene fra oss. Det er ikke få ganger jeg har chattet opp en dame, og så kommer det en sånn flatbankerdundre med militærjakke, kortklippet hår, sminkefri med ring i nesa og masse utvekster i huden, fotball-legger og Dr Martens, hvisker 7,8 cm i øret til den vakre ved min barside. og vips, så er hun borte. Fy flate så mange drinker jeg har kastet ut av vinduet på den måten... :-)

Gjest flatbanker

Ja, og det verste er jo at dere bruker kunnskapene om vår beskjedne pikklengde mot oss når dere rapper damene fra oss. Det er ikke få ganger jeg har chattet opp en dame, og så kommer det en sånn flatbankerdundre med militærjakke, kortklippet hår, sminkefri med ring i nesa og masse utvekster i huden, fotball-legger og Dr Martens, hvisker 7,8 cm i øret til den vakre ved min barside. og vips, så er hun borte. Fy flate så mange drinker jeg har kastet ut av vinduet på den måten... :-)

Dette var nå på lørdag, ikke sant? Jeg er nemlig den du beskriver (men det er ikke utvekster på kroppen du så, det er flatlus). Så du er den lille, spinkle karen (som jeg lett kunne kastet ut vindet, om jeg ville) - med en tusseladd på knappe 5 cm? Du vet, jeg er jo litt snill også - og la på 2,5 for jeg var jo ikke ute etter et ligg med denne dama, så jeg trengte ikke fortelle den (for deg) smertefulle sannheten.

;-)

Dette var nå på lørdag, ikke sant? Jeg er nemlig den du beskriver (men det er ikke utvekster på kroppen du så, det er flatlus). Så du er den lille, spinkle karen (som jeg lett kunne kastet ut vindet, om jeg ville) - med en tusseladd på knappe 5 cm? Du vet, jeg er jo litt snill også - og la på 2,5 for jeg var jo ikke ute etter et ligg med denne dama, så jeg trengte ikke fortelle den (for deg) smertefulle sannheten.

;-)

Nei, min er 7,8 cm, så det var nok ikke meg. Dessuten er jeg forøvrig ingen liten tusseladd .. :-)

Gjest flatbanker

Gratulerer med dagen forresten :-)

Annonse

Gjest Pricilla

Uten å se på dem først.

Kredittkort - 7 cm?

CD-cover - 14 cm?

Kulepenn - 13?

Tommestokk - 25?

Hva er fasiten?

Har ikke noen av delne liggendes her, så får ikke målt...

Uten å se på dem først.

Det skal visst nok være vitenskapelig bevisst at jenter har mye dårligere romfølelse enn menn.

Bare å se når de kjører bil det, de tror de kommer med en lastebil, når de kjører en mini. Steder en lastebil glatt kan lukeparkere, får de ikke plass til minien-)

Forsikringsselskapene sier det samme. Jentene står for like mange skader, men de gjør det mye billigere. Jentene skraper og bulker litt her og litt der, mens vi menn kliner til så det holder når det først går galt.

Kredittkort - 7 cm?

CD-cover - 14 cm?

Kulepenn - 13?

Tommestokk - 25?

Hva er fasiten?

...så med en manns øyemål:

Kredittkort - 8 cm?

CD-cover - 12 cm?

Kulepenn - Varierer vel?

Tommestokk - 18cm?

Ulv I Faarikaal

Kredittkort - 7 cm?

CD-cover - 14 cm?

Kulepenn - 13?

Tommestokk - 25?

Hva er fasiten?

Kredittkort - 7 cm? 5,5

CD-cover - 14 cm? 13

Kulepenn - 13? 14

Tommestokk - 25? 25

Ulv I Faarikaal

Det skal visst nok være vitenskapelig bevisst at jenter har mye dårligere romfølelse enn menn.

Bare å se når de kjører bil det, de tror de kommer med en lastebil, når de kjører en mini. Steder en lastebil glatt kan lukeparkere, får de ikke plass til minien-)

Forsikringsselskapene sier det samme. Jentene står for like mange skader, men de gjør det mye billigere. Jentene skraper og bulker litt her og litt der, mens vi menn kliner til så det holder når det først går galt.

En av mine eksers bil samla inn maling fra alle stolper og vegger den passerte i parkeringshus.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...