Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest samme for meg

Var gift med en i over tyve år som hadde en ordentlig lang, vi målte den aldri. Vi hadde et elendig sexliv. Etter skilsmissen har jeg hatt to langvarige kjærlighetsforhold med menn som har vært kortvoksne og begge eller spesielt den ene av dem hadde veldig liten penis. De var fantastiske elskere begge to, absolutt de beste. Jeg har vært sammen med noen menn for kortere og lengere tid, men greier aldri å forstå denne fokuseringen av lengden. Var sammen med en engang som skrøt veldig på forhånd av størrelsen, han dugde ikke stort når det kom til stykket.

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

15

• Dorthe

6

• conan

4

• favn

4

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Ulv I Faarikaal

Er det middels størrelse?

Synes det var litt kort jeg.

Men er som sagt dårlig på øyemål og tror ikke jeg pleier å være så innmari interessert i størrelsen :o)

Nå skal vel jeg si noe som kan gi en indikator på hvilket mål jeg har på min.

Noe mellom en tommestokk og et bankkort :-)

Ulv I Faarikaal

Nå kan dere bekrefte en ting: 90% av norske kvinner er 10-13 cm dype, asiater f eks er enda grunnere. Skjeden strekker seg lite i lengden, derfor vil et hardt press dypere enn 14 cm som regel forårsake smerte. Innsiden av skjeden har et sett nerver (erotiske reseptorer) som reagerer på friksjon og mildt strekk, men det er bare de 3 første cm fra åpningen. Resten innover har ingen slike.

I tillegg kommer G-punkt og clitoris med sin fysiologi som også hører til, men det en annen gang.

Ulv I Faarikaal

*LOL*

Se det for deg:

*dama finner fram remedier*

Skal vi see... lenger enn et bannkort, litt kortere enn en BIC kulepenn, et CD-cover passet akkurat, men ikke på langs, dvs 12,5 cm. Det var ikke i erigert, nei ! Da må vi ordne med det, *pause med div håndgrep* der ja ! Nå skal vi se...

*nå begynte typen å få mistanke*

*plystre uskyldig osv*

*rydde vekk remedier fort før han skjønner lunta*

Annonse

Det er typisk kvinnelig å ha innebygd forstørrelsesglass i øyemålet. Alle som har prøvd å overbevise ei jente om at hun ikke er overvektig, eller sett på damer som prøver å lukeparkere vet det.

Mvh

Jeg lukeparkerte i dag med garantert større bil enn du har. Ingen fram-og-tilbake. Typisk meg.

Se det for deg:

*dama finner fram remedier*

Skal vi see... lenger enn et bannkort, litt kortere enn en BIC kulepenn, et CD-cover passet akkurat, men ikke på langs, dvs 12,5 cm. Det var ikke i erigert, nei ! Da må vi ordne med det, *pause med div håndgrep* der ja ! Nå skal vi se...

*nå begynte typen å få mistanke*

*plystre uskyldig osv*

*rydde vekk remedier fort før han skjønner lunta*

Er det ikke lettere å måle ved hjelp av håndflaten tro? Stor, lenger enn hånda mi, liten mindre enn håndflaten. Virker greit synes jeg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...