Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

15

• Dorthe

6

• conan

4

• favn

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Pricilla

Test: hvor langt er et kredittkort, et CD-cover, en vanlig Bic kulepenn og en sammenbrettet tommestokk ?

Kredittkort - 7 cm? 5,5

CD-cover - 14 cm? 13

Kulepenn - 13? 14

Tommestokk - 25? 25

Hadde ikke så dårlig "øyemål" jeg da! Ikke dårlig hehe...

Ligger på cm 1 cm feil.

Ulv I Faarikaal

Hadde ikke så dårlig "øyemål" jeg da! Ikke dårlig hehe...

Ligger på cm 1 cm feil.

Da har vi gutta en sjangs hos deg til å bli rettferdig bedømt. Husk det er vår stolthet det dreier seg om. Det skal man ikke overlate til tilfeldighetene !

Hvilke undersøkelser er det du snakker om egentlig? Det der er feil. Altså at kun 1% av alle menn har penis på over 20cm.

Jeg så en penis-dokumentar på Discovery for noen uker siden, og der hadde dem forska på det der. Dem hadde funnet ut at ca. 25% av mennene i afrika (og afroamerikanere) hadde penis over 20 cm. Ca. 10% av alle asiatiske menn hadde penis på over 20cm, og 15% av alle europeiske menn hadde penis over 20 cm.

Så det så!

Annonse

Gjest Asiaten

Nå kan dere bekrefte en ting: 90% av norske kvinner er 10-13 cm dype, asiater f eks er enda grunnere. Skjeden strekker seg lite i lengden, derfor vil et hardt press dypere enn 14 cm som regel forårsake smerte. Innsiden av skjeden har et sett nerver (erotiske reseptorer) som reagerer på friksjon og mildt strekk, men det er bare de 3 første cm fra åpningen. Resten innover har ingen slike.

I tillegg kommer G-punkt og clitoris med sin fysiologi som også hører til, men det en annen gang.

Det var da veldig til generalisering. Er asiatisk og har en kjäreste som har en pikk på 20 cm (har målt). Det går helt fint. Skjeden er jo elastisk!

Ulv I Faarikaal

Det var da veldig til generalisering. Er asiatisk og har en kjäreste som har en pikk på 20 cm (har målt). Det går helt fint. Skjeden er jo elastisk!

Du er den første som protesterer siden 5 mai :-)

Unntak finnes nok, men er det generelt riktig som jeg skriver?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...