GIK Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Jeg er ei jente på 27 år som det siste trekvart året har hatt veldig uregelmessig mens samt mellomblødninger. I tillegg har jeg smerter i høyre lyske som stråler ut i korsryggen. Vet ikke om dette har noen sammenheng, men... Det hele startet etter at jeg fikk mitt siste barn for et år siden. De første to-tre månedene kom mensen regelmessig før den så begynte å komme akkurat når den ville, samt at jeg fikk en hel del mellomblødninger. Har tatt celleprøver som var fine. Ved juletider begynte jeg også å få smerter i høyre lyske-område. Det er verkende/ brennende/sviende smerter som også går ut i korsryggen. I starten kom og gikk smertene, samtidig følte jeg meg VELDIG sliten og slapp, ble kvalm og fikk frostrier og svettetokter. De siste to månedene har smertene vært der hele tiden, men jeg føler meg ikke dårlig. Har netopp tatt hormonprøver som jeg venter svar på, men jeg lurer på om det er noen som har opplevd noe liknende. Det bekymrer meg, og jeg skulle ønske jeg viste hva det var. Klem fra GIK 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/103557-smerter-i-h%C3%B8yre-lyske-og-uregelmessig-mens/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.