Gjest forskrudd? Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Jeg tenner på guttesex, er dette normalt?Ønsker ikke svar fra mislykket, er så lei de derre fastlegesvarene 0 Siter
Gjest nonicki..... Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Nei du er hverken pervers eller forskrudd..... Tror det er flere med oss... ;-) 0 Siter
Gjest ikke så forskrudd Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Nei du er hverken pervers eller forskrudd..... Tror det er flere med oss... ;-) Glemte å skrive at jeg er jente da men regner med at du skjønte det Liker jenter også da... 0 Siter
Gjest nonicki..... Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Glemte å skrive at jeg er jente da men regner med at du skjønte det Liker jenter også da... Ja jeg skjønte det... ;-) Bruker å fantasere om det innimellom..... Trodde først at det ikke var så vanlig, men så snakket jeg med en kompis og han sa at mange jenter gjør det... 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Ja jeg skjønte det... ;-) Bruker å fantasere om det innimellom..... Trodde først at det ikke var så vanlig, men så snakket jeg med en kompis og han sa at mange jenter gjør det... Jeg liker ikke det (er jente), men man tenner jo på ulikt. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Jeg er gutt og tenner på jentesex. Tror nok ikke du er så voldsomt unormal, så spar pengene dine og drit i legebesøk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.