Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nei, men jeg skjønner deg veldig godt - en får jo mange rare tanker, ikke alle er like seriøse, men en kan mene det der og da :o)

Hva med å få mannen din til å våkne litt! Forandre frisyre, eller kjøp et nytt antrekk (ja,ja, jeg vet at mannfolk ikke akkurat legger merke til alle detaljer...) Eller bare gni det inn; akkurat det du mener om oppførselen hans, og at du ikke gidder slikt!

Jeg aner ikke hva jeg selv ville gjort, men antakelig det første får å stæsche opp meg selv og for å føle meg bedre, deretter hadde jeg gjort det siste; sagt meninga mi!

Tro ikke at jeg ikke har tenkt tanken! Hmm.... En stuss og noen lyse striper hadde kanskje gjort seg... ;o) Helt sikkert et nytt antrekk også, men det koster jo penger da!

Jeg tror jeg skal spørre ham om det er greit at jeg får meg en single, herrekompis som jeg kan gå ut med 2-3 ganger i uka jeg også. Vil han skjønne tegninga da tro? Akkurat dette har jeg fryktelig lyst til å si til ham...

Det er ikke lett, man vil jo ikke være den sure, grinete kjerringa som venter med kjevla i hånda heller, da er det i alle fall ikke særlig festlig å komme hjem.

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

15

• pip

5

• mariaflyfly

5

• ilene1365380268

1

Mest aktive i denne tråden

OK.

Jeg skjønner du er sint, og det med rette. Men du tar dette skikkelig opp med ham, gjør du ikke?

Jepp. Kanskje ikke sånn med en gang han er innenfor døra på onsdag, men i løpet av uka regner jeg med å ha "den store samtalen" ja. For dette orker jeg ikke stort lenger!

Gjest dimi

Tro ikke at jeg ikke har tenkt tanken! Hmm.... En stuss og noen lyse striper hadde kanskje gjort seg... ;o) Helt sikkert et nytt antrekk også, men det koster jo penger da!

Jeg tror jeg skal spørre ham om det er greit at jeg får meg en single, herrekompis som jeg kan gå ut med 2-3 ganger i uka jeg også. Vil han skjønne tegninga da tro? Akkurat dette har jeg fryktelig lyst til å si til ham...

Det er ikke lett, man vil jo ikke være den sure, grinete kjerringa som venter med kjevla i hånda heller, da er det i alle fall ikke særlig festlig å komme hjem.

Bruk noen ekstra kroner på deg selv! Det gjør så godt, atte! Han tviholder vel ikke på lommeboka, når han er ute å flyr, han heller?

Hvis du trenger en date, så har jeg en bror som er singel, og som liker å dra på cafè med damebekjentskaper *ler*

Jepp. Kanskje ikke sånn med en gang han er innenfor døra på onsdag, men i løpet av uka regner jeg med å ha "den store samtalen" ja. For dette orker jeg ikke stort lenger!

Her i huset fungerer det slik:

Noe kommer ut av lage uten at vi merker det. Men når jeg først merker det så blir jeg prototypen på et hysterisk kvinnfolk. Jeg blir så sint at jeg knapt kan snakke uten å skrike og banne, og blir rimelig irrasjonell. Men jeg får sagt en del sannhetskorn også. Dette har vel skjedd en tre-fire ganger i løpet av et samliv som ahr vart halvparten av deres. Men når det skjer så komanderer jeg mine aller kjæreste hjem på øyeblikket. Og av en eller annen mirakuløs grunn har det altid gått forferdelig bra. (forferdelig, fordi det jo også er forferdelig.) hos meg er det som om trykket bare øker og øker, før det eksploderer og da er det best at han er der. Ellers så har han gått glipp av noe som han absolutt bør være en del av.

Neo som forøvrig minner meg om en morsom vits. Kjenner du den om det nygifte ekteparet, hvor mannen på morgenen etter brylluppet ramset opp følgende:

OK, her er livet mitt slik det har vært: Madag, poker med gutta. Tirsdag, på pub med gutta. Onsdag, på trening med gutta. Torsdag, på torsdagspils med gutta på jobben. Fredag, bytru med gutta. Lørdag, pizza og video med gutta. Slik har det vært, og slik skal det fortsatt være. Men på søndag, kjære, da er det bare deg og meg!

Her i huset fungerer det slik:

Noe kommer ut av lage uten at vi merker det. Men når jeg først merker det så blir jeg prototypen på et hysterisk kvinnfolk. Jeg blir så sint at jeg knapt kan snakke uten å skrike og banne, og blir rimelig irrasjonell. Men jeg får sagt en del sannhetskorn også. Dette har vel skjedd en tre-fire ganger i løpet av et samliv som ahr vart halvparten av deres. Men når det skjer så komanderer jeg mine aller kjæreste hjem på øyeblikket. Og av en eller annen mirakuløs grunn har det altid gått forferdelig bra. (forferdelig, fordi det jo også er forferdelig.) hos meg er det som om trykket bare øker og øker, før det eksploderer og da er det best at han er der. Ellers så har han gått glipp av noe som han absolutt bør være en del av.

Neo som forøvrig minner meg om en morsom vits. Kjenner du den om det nygifte ekteparet, hvor mannen på morgenen etter brylluppet ramset opp følgende:

OK, her er livet mitt slik det har vært: Madag, poker med gutta. Tirsdag, på pub med gutta. Onsdag, på trening med gutta. Torsdag, på torsdagspils med gutta på jobben. Fredag, bytru med gutta. Lørdag, pizza og video med gutta. Slik har det vært, og slik skal det fortsatt være. Men på søndag, kjære, da er det bare deg og meg!

Vel.

Kona snur seg mot ham og sier:

Det er greit. Men du skal vite en ting. Her i huset skal det knulles hver kveld. Og den somer her, er her. Og den som ikke er her, er ikke her.

Annonse

mariaflyfly

*Host-host* Det der med ny sveis anbefales ikke. Jeg svei av 1.300,- spenn hos frisøren i går bare for at gubben mente jeg hadde fått en farge som fikk meg til å se bleik ut som et laken... Eneste trøsten er at alle andre har sagt at jeg blei kjempefin. ;o)

*Blander meg inn i andres tråder*

mariaflyfly

*Hehe* Små hint er nyttesløse, man kan like gjerne snakke til en vegg... :o)

Har roet meg litt nå og skal slappe av alene med ungene disse to dagene og tenke på hva jeg skal si når han kommer hjem igjen. For vi må nok ha en prat igjen.

Det er sikkert lurt. Forøvrig anbefaler jeg at dere finner på noe koselig sammen bare dere to. I vinter tok vi oss råd til en langhelg i Praha. Vi hadde egentlig ikke råd til det, men det var pokker ta meg verd hver bidige krone! ;o) Flere år siden sist vi hadde det så koselig sammen uten å tenke på hverdagen. Vi har også vært masse på hytta i vinter (med Lillemann, såklart!), og det har også vært koselig å være bare oss. Anbefales! utrolig deilig å bare rømme litt vekk fra hverdagen. :o)

Huffda, dette var ikke bra. Jeg skjønner ikke at han oppfører seg slik mot sin egen kone. Det er dårlig gjort. Begynner han å bli lei, så må han ordne opp på hjemmefronten først. Kanskje er han bare ute etter å flørte litt og føle den gode følelsen, men det er så utrolig dårlig gjort ovenfor deg.

Vil i alle fall ønske deg lykke til.

*Host-host* Det der med ny sveis anbefales ikke. Jeg svei av 1.300,- spenn hos frisøren i går bare for at gubben mente jeg hadde fått en farge som fikk meg til å se bleik ut som et laken... Eneste trøsten er at alle andre har sagt at jeg blei kjempefin. ;o)

*Blander meg inn i andres tråder*

Det hadde vært gøy med noe nytt på toppen, men striper vil koste meg over 800,- spenn.... For dyrt dessverre.

mariaflyfly

Det hadde vært gøy med noe nytt på toppen, men striper vil koste meg over 800,- spenn.... For dyrt dessverre.

Du får se på det sånn jeg gjør det, Lillemus: Hvor ofte går jeg til frisøren? - To ganger i året. Da er en tusenlapp hver gang faktisk ikke så gæærnt likevel. ;o)

Du får se på det sånn jeg gjør det, Lillemus: Hvor ofte går jeg til frisøren? - To ganger i året. Da er en tusenlapp hver gang faktisk ikke så gæærnt likevel. ;o)

*Hehe* JOda, men striper må vel vokse ut av håret det? Når jeg har hår som rekker til bh'en på ryggen vil det vel se ganske teit ut etterhvert?

Annonse

mariaflyfly

*Hehe* JOda, men striper må vel vokse ut av håret det? Når jeg har hår som rekker til bh'en på ryggen vil det vel se ganske teit ut etterhvert?

Da farger du det med rød hjemmefarge og får rødt hår med kjempefint spill i fagen din. :o)

Jeg gjorde det i vinter, og mine gamle, trøtte lyse striper blei oransje (Jadda, det høres forjævlig ut, men det var faktisk kjempefint!). Har aldri fått så masse skryt for håret mitt som da. ;o)

Jeg skjønner at du er skuffet og lei deg. Ikke vær redd for å vise ham at du er det. I frykten for å være kjeftesmelle er du kanskje litt for tolerant. Kanskje er han ikke klar over hvordan du har det? Alle relasjoner trenger grensesetting.

Menn og kvinner tenker også litt ulikt i en del situasjoner. En kvinne som skal reise bort om en uke vil tenke at da vil hun prioritere å være sammen med sin kjære så mye som mulig fram til avreisen. Slik tenker sjelden mannfolk. Ikke spør meg hvorfor.

Så det at han er lite hjemme trenger ikke å bety fare på ferde, men poenget er at du ikke trives med å ha det sånn. Og at du blir usikker av det.

Jeg har ingen tro på at en ny hårfrisyre løser problemet. Heller ikke det forslitte rådet om å ta i mot ham i sexy antrekk, dempet belysning og romantisk middag.

Kommunikasjon er tingen.

Jeg synes mannen din virker sjarmerende og sosial, men litt tankeløs og egoistisk. Det er veldig bra at du elsker ham slik han er. Radikal forandring er neppe realistisk.

Jeg skjønner at du er skuffet og lei deg. Ikke vær redd for å vise ham at du er det. I frykten for å være kjeftesmelle er du kanskje litt for tolerant. Kanskje er han ikke klar over hvordan du har det? Alle relasjoner trenger grensesetting.

Menn og kvinner tenker også litt ulikt i en del situasjoner. En kvinne som skal reise bort om en uke vil tenke at da vil hun prioritere å være sammen med sin kjære så mye som mulig fram til avreisen. Slik tenker sjelden mannfolk. Ikke spør meg hvorfor.

Så det at han er lite hjemme trenger ikke å bety fare på ferde, men poenget er at du ikke trives med å ha det sånn. Og at du blir usikker av det.

Jeg har ingen tro på at en ny hårfrisyre løser problemet. Heller ikke det forslitte rådet om å ta i mot ham i sexy antrekk, dempet belysning og romantisk middag.

Kommunikasjon er tingen.

Jeg synes mannen din virker sjarmerende og sosial, men litt tankeløs og egoistisk. Det er veldig bra at du elsker ham slik han er. Radikal forandring er neppe realistisk.

Sannsynligvis har du helt rett, i min iver etter _ikke_ å være sur, vrang og kjeftesmelle så har jeg nok ikke gitt nok uttrykk for at jeg ønsker å ha ham mere hjemme.

Takk for tankene! :o)

Gjest thomas gj

Jeg tror nok han på en måte føler for å ta igjen sin "tapte ungdom" og alt det der, men at han egenlig elsker oss her hjemme. Han nyter vel bare å kjenne litt luft under vingene og merke at han har draget på damene, jeg kan ikke skjønne annet enn at han har det. :o)

Jeg blir forøvrig 35 om en mnds tid og mannen ble 35 for 3 mnd siden. :o)

Jeg er av og til litt flørtete av meg selv, og kjenner meg litt igjen hos din mann...

Tror rett og slett at han nå er ute på flørteren, og gir du ham for stor slakk på dette tidspunktet, er han snart inne i en forelskelses-rus, og den er farlig...!

Dersom den som med-flørter ikke er anstendig og moralsk, kan det fort bli litt kaniner...tror jeg.

Ikke vær for naiv, selvbebreidende eller tro at du stiller for store krav.

Flørting er sunt, men det er lett for å miste fotfeste...Jeg synes at du kan bruke "trusselen" om at du selv skulle hatt en singel kompis.

Lykke til Lillemus.

Jeg er av og til litt flørtete av meg selv, og kjenner meg litt igjen hos din mann...

Tror rett og slett at han nå er ute på flørteren, og gir du ham for stor slakk på dette tidspunktet, er han snart inne i en forelskelses-rus, og den er farlig...!

Dersom den som med-flørter ikke er anstendig og moralsk, kan det fort bli litt kaniner...tror jeg.

Ikke vær for naiv, selvbebreidende eller tro at du stiller for store krav.

Flørting er sunt, men det er lett for å miste fotfeste...Jeg synes at du kan bruke "trusselen" om at du selv skulle hatt en singel kompis.

Lykke til Lillemus.

Fint å få svar fra en mann også! :o) Han er så ærlig med at han treffer henne og alt det der at jeg har vansker for å tro at noe annet skjer og jeg vet at hun ikke er hans type, men... det er jo alltid et men...

Jeg kommer til å nevne det med en mannlig, singel venn ja. Og også nevne noe om at ekteskapet ikke pleier seg selv, men trenger litt pleie fra begge parter for å funke. Så får vi se. :o)

Gjest ikke signatur

Fint å få svar fra en mann også! :o) Han er så ærlig med at han treffer henne og alt det der at jeg har vansker for å tro at noe annet skjer og jeg vet at hun ikke er hans type, men... det er jo alltid et men...

Jeg kommer til å nevne det med en mannlig, singel venn ja. Og også nevne noe om at ekteskapet ikke pleier seg selv, men trenger litt pleie fra begge parter for å funke. Så får vi se. :o)

Skriv hvordan det går, da! Håper dere får en god helg.. sammen:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...