Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har hatt munn-herpes siden før jeg ble sammen med mannen min og det er nå snart 19 år siden og han er fremdeles ikke smittet. Han får ikke kysse meg i nærheten av såret før det er bare bittelitt skorpe igjen, men han slipper ikke til så snart blemma har sprukket nei, må vente noen dager etter det.

serendipity

Er det så mange som 90% av Norges befolking som går med viruset i kroppen. Selv har jeg munn herpes som kommer frem med jevnlige mellomrom. Jeg og samboeren kysser ikke før det er borte. Da blir det kyssing andre steder :-)

MAnge går med viruset i kroppen og er smittet uten at det bryter ut.

kozegutten1365380464

Pass også på å avstå fra oralsex i den perioden hvor utbruddet varer, da herpes type 1 (herpes i munnen) også kan smitte til kjønnsorganene.

Herpes smitter kun ved utbrudd. Dere bør derfor vente med å kysse og å ha oralsex til såret er grodd helt, for å være på den sikre siden :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...