mac2 Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Hei Det eneste jeg gjør for tiden er å tenke på om jeg skal slå opp, eller fortsette... Vært sammen med en gutt i 7 fine år, men dette siste året har vært et år med lange tvil perioder. Tror vi nå bare er gode venner og at ikke jeg elsker han mer. Vi ble sammen veldig unge og det at jeg aldri har vært singel hjelper nok ikke på forholdet (er nå 25). Sex livet har vært labert de to siste årene, jeg har ikke lyst. Likevel er jeg redd for å gjøre noe forhastet, vi har jo gode stunder innimellom. Han er virkelig min aller beste venn, men det er kanskje alt. Føler også at det er nå eller aldri med tanke på at vi er i ferd med å kjøpe hus sammen. Hjelp!! Hva skal jeg gjøre?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/103764-skal-jeg-gj%C3%B8re-slutt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pausekanskje? Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Hei Fortvilet situasjon huff og huff. Du sier at dere er svært gode venner. Hva med å sette seg ned og ta en "real prat" om disse tingene. Huskjøpet ville jeg ihvertfall lagt på is her - det er helt sikkert. Men det må da kunne gå ann å prate med hverandre og finne ut i fellesskap hvordan dette kan løses. Hva er best for dere begge. Han kan vel ikke ha det helt superdupert i dette forholdet han heller. En pause fra hverandre kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/103764-skal-jeg-gj%C3%B8re-slutt/#findComment-598495 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mac2 Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 Hei Fortvilet situasjon huff og huff. Du sier at dere er svært gode venner. Hva med å sette seg ned og ta en "real prat" om disse tingene. Huskjøpet ville jeg ihvertfall lagt på is her - det er helt sikkert. Men det må da kunne gå ann å prate med hverandre og finne ut i fellesskap hvordan dette kan løses. Hva er best for dere begge. Han kan vel ikke ha det helt superdupert i dette forholdet han heller. En pause fra hverandre kanskje? Hei, takk for svaret. Tok nemlig opp dette med han for to uker siden og sa at jeg ville gjøre det slutt. Han ble helt fra seg og når jeg så hvor ille han tok det klarte jeg ikke å gjennomføre bruddet. Han elsker meg masse og ønsker ikke at det skal bli slutt, men han sier at han ikke ville akseptert en pause, da ville vi ikke blitt sammen igjen ifølge ham... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/103764-skal-jeg-gj%C3%B8re-slutt/#findComment-598498 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pausekanskje? Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Hei, takk for svaret. Tok nemlig opp dette med han for to uker siden og sa at jeg ville gjøre det slutt. Han ble helt fra seg og når jeg så hvor ille han tok det klarte jeg ikke å gjennomføre bruddet. Han elsker meg masse og ønsker ikke at det skal bli slutt, men han sier at han ikke ville akseptert en pause, da ville vi ikke blitt sammen igjen ifølge ham... Hei Vel, da vet du jo hva du står overfor, selv om jeg av erfaring etter pauser vet at dette ble sagt, men vi endte allikevel opp sammen igjen. Jeg skjønner jo at han ikke ønsker å tenke på pause når han elsker deg og vet at det er deg han vil ha. Og jeg skjønner at det er umåtelig vanskelig å gå når noen blir fortvilet og såret. Synes allikevel at huskjøp bør legges på vent og at du tenker deg nøye om nå. Du er selvfølgelig glad i ham etter 7 fine år, men som du selv sier mer som en venn. Dere har ikke noe godt seksual liv (du er 25). Lure spm å stille seg er da: Hvis du forestiller deg at du skal leve slik som du lever nå resten av livet, ville det være okei? Kan du velge å bli i et forhold hvor den ene elsker og den andre er glad i som en venn? Og ikke minst: er jeg villig til å gi avkall på mitt seksualliv i en alder av 25? Du kommer til å såre noen her, høyst sannsynlig dere begge, slik er det bare. Det er vondt å gå, og det er vondt å bli forlatt. Men kan du virkelig bli? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/103764-skal-jeg-gj%C3%B8re-slutt/#findComment-598532 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mac2 Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Hei Vel, da vet du jo hva du står overfor, selv om jeg av erfaring etter pauser vet at dette ble sagt, men vi endte allikevel opp sammen igjen. Jeg skjønner jo at han ikke ønsker å tenke på pause når han elsker deg og vet at det er deg han vil ha. Og jeg skjønner at det er umåtelig vanskelig å gå når noen blir fortvilet og såret. Synes allikevel at huskjøp bør legges på vent og at du tenker deg nøye om nå. Du er selvfølgelig glad i ham etter 7 fine år, men som du selv sier mer som en venn. Dere har ikke noe godt seksual liv (du er 25). Lure spm å stille seg er da: Hvis du forestiller deg at du skal leve slik som du lever nå resten av livet, ville det være okei? Kan du velge å bli i et forhold hvor den ene elsker og den andre er glad i som en venn? Og ikke minst: er jeg villig til å gi avkall på mitt seksualliv i en alder av 25? Du kommer til å såre noen her, høyst sannsynlig dere begge, slik er det bare. Det er vondt å gå, og det er vondt å bli forlatt. Men kan du virkelig bli? hei og hopp Ja nå har jeg gjort det slutt med typen, det var jævli, men det var nok riktig! tror jeg.. Savner å ha ham som en venn, men det er alt! Gleder meg til å ta fatt på singellivet!! Takk for råd! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/103764-skal-jeg-gj%C3%B8re-slutt/#findComment-601484 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pausekanskje? Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 hei og hopp Ja nå har jeg gjort det slutt med typen, det var jævli, men det var nok riktig! tror jeg.. Savner å ha ham som en venn, men det er alt! Gleder meg til å ta fatt på singellivet!! Takk for råd! Det var da bare hyggelig Og det virker jo som om du har tenkt nøye gjennom dette -så jeg håper valget er riktig jeg også. Det vil tiden vise... Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/103764-skal-jeg-gj%C3%B8re-slutt/#findComment-601532 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.