darma Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Hei.Jeg har vært sammen med min kjæreste i 7,5 år, vi har bodd sammen i 7 år. Opplevd mye, har et barn sammen. Men "problemet" mitt er at jeg er så usikker på hva han føler/temker om vårt forhold. For 2 år siden hadde vi en pause (jeg var LEI) og den fikk meg, og han innse at vi ville fortsette sammen. Han oppdaget at han hadde tatt meg for gitt, jeg var alltid der. Men det gikk ganske kort tid før alt var tilbake ved det normale. Han vil gjerne ha sex, men det føles bare som at han vil ha meg fordi jeg er tilgjenglig - ikke fordi jeg tenner han. Før kunne jeg tenke mye på andre gutter, gutter som jeg kan prate med, ha det morsomt, som jeg tenner på og som tenner på meg. Høres litt teit ut, men bli begjært! Inn i mellom føler jeg meg som hushjelp/barnevakt/en å ha sex med. Og ikke mer. Har prøvd å snakke med han men han sier at "vi føler det ikke på samme måte"- hva nå enn han legger i det.Tror han har store problemer med å snakke om sitt følelsesliv. For han snakker gjerne, men da om reise, om barnet vårt, ferie, hus og sånne litt ufarlige emner. Noen som har en idè? For innimellom sprekker jeg og da av så dumme ting som manglende husarbeid eller like banale ting. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/103776-hvordan-f%C3%A5-frem-kaj%C3%A6restens-tanker/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.