Gå til innhold

Hva syns jenter om LITT skjeggvekst?

Anbefalte innlegg

guttegutt19

Hva synes egentlig jenter om gutter med skjegg? Nå mener jeg ikke at man har fullskjegg, men bare at en gutt kanskje ikke har barbert seg på 3-4-5 dager, og det kommer noe skjeggstubber i ansiktet. Er dette sexy? Eller liker jenter best at gutter er helt glattbarberte i ansiktet når de går på fest o.l.?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103785-hva-syns-jenter-om-litt-skjeggvekst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daraan

snacksy:) må ha litt hår i trynet!!! ser ut som mammas gutt uten noe, og som er vrak med for mye!!!

Tja... at man shiner seg litt opp for å gå ut er bra. Men er sexy da med noen dager gamle stubber. Men etter et par tre dager synes jeg det begynner å se sjuskete ut.. Også er det vondt når han gnir mot meg......

Annonse

Jeg liker det. Jeg liker best at det er trimmet, slik at det på siden av kjevene bort mot øret er fjernet/raket vekk, mens det rundt munnen og på haken er et kort, velpleid skjegg. Stilig det. Jeg liker det VELDIG :-) !

Jeg ser alltid en gang ekstra på en fyr om han har skjegg. Er liksom noe "barskt" over det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...