Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, hei!

Er en liten stund siden jeg skrev sist, så nå er det vel på tide igjen.

Formen er helt topp. Har ikke hatt noe morgenkvalme eller ubehag. Det var en liten stund jeg var usikker på om jeg faktisk var gravid for jeg merket ingenting, men etter den 1. ultralyden, fikk jeg jo bekreftet at det var sant. Fant et foster med hjerterytme og et uten. Dessverre, men bedre med en enn ingen!

På den 2. ultralyden sparket og veivet babyen med armer og bein og jeg gråt for det var så nydelig å se på. Den andre hadde desverre begynt å tørke inn... trist å tenke på, men gleden over den ene er så stor at det går helt greit.

Tiden kan ikke gå fort nok... jeg gleder meg så fælt til å få mage. Og jeg gleder meg til sommeren for da skal jeg skal sprade stolt omkring med struttende mage.

Og jeg gleder meg til november for da skal underet komme ut og hjem til oss.

I det hele tatt: ALT ER BARE SÅ BRA AKKURAT NÅ!

Klem til dere alle og lykke til videre for dere som er i gang... eller skal i gang.

Ketta.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103813-glad-og-i-fin-form/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint for deg, Ketta!

Jeg også er så heldig og ha et lite mirakel i magen. Er 15 uker på vei og har termin i slutten av oktober. Jeg har også begynt å få mage. Veldig stolt!!

Vi lykkes på 4.forsøk, noe vi ikke hadde store troen på, så dette er helt utrolig.

Er så lykkelig om dagen at alle kan vel se det på meg, tror jeg. Jeg er som sagt veldig glad men samtidig veldig ydmyk også. Da tenker jeg på de som ikke har fått det til.....ENDA!!

Tenker også mye på om alt er bra med fosteret, og om det er friskt. Skal inn til UL i uke 19 (begynnelsen av juni), så da er det to som er veldig spente, tenker jeg.

Du må ha lykke til, Ketta, og må vi håpe mange her inne er like heldige som oss.

Det går an.......Ikke gi opp dere!!

TVI-TVI til alle sammen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103813-glad-og-i-fin-form/#findComment-599226
Del på andre sider

Så flott å høre, da.. Alltid godt å høre at det lykkes for noen. Selv skal jeg snart igang med fryseforøk i DK. Og dette blir vårt siste forsøk, så da...

Håper du får en fortreffelig sommer med STOR mage :o)

Takk for det.

Lykke til med forsøket deres. Håper du også snart kan gå rundt med stor mage...

Tvi, tvi... skal sende deg og alle andre gode tanker...

Ketta.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103813-glad-og-i-fin-form/#findComment-600050
Del på andre sider

Så fint for deg, Ketta!

Jeg også er så heldig og ha et lite mirakel i magen. Er 15 uker på vei og har termin i slutten av oktober. Jeg har også begynt å få mage. Veldig stolt!!

Vi lykkes på 4.forsøk, noe vi ikke hadde store troen på, så dette er helt utrolig.

Er så lykkelig om dagen at alle kan vel se det på meg, tror jeg. Jeg er som sagt veldig glad men samtidig veldig ydmyk også. Da tenker jeg på de som ikke har fått det til.....ENDA!!

Tenker også mye på om alt er bra med fosteret, og om det er friskt. Skal inn til UL i uke 19 (begynnelsen av juni), så da er det to som er veldig spente, tenker jeg.

Du må ha lykke til, Ketta, og må vi håpe mange her inne er like heldige som oss.

Det går an.......Ikke gi opp dere!!

TVI-TVI til alle sammen.

Så gøy...! Du ligger 2 uker foran skjema i forhold til meg. Har termin den 13. november.

Får håpe vi får et fint og lett svangerskap og at alt er bare bra med de små underne vi nå bærer fram.

Har en venninne som strever for 5. gang, og det var med litt blandete følelser jeg fortalte henne om min gladnyhet, men gudskjelov er hun av den typen som klarer å glede seg over andre, selv om hun sliter. Uff, det er så trist med alle som ikke får det til... Men det er som du sier... Man må ikke gi opp! En vakker dag er det kanskje et lite mirakel som skjer!

Lykke til videre!

Ketta.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103813-glad-og-i-fin-form/#findComment-600068
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...