Gå til innhold

Anbefalte innlegg

blåklokke66

Har fått satt inn 1 egg i dag. Det nyttet ikke hva jeg sa til dem der oppe i Haugesund. Det ble med den ene. Nå trenger jeg litt blått lykke støv, så vist noen av dere som har vært så heldige å fått dette til har noe mer liggende i krokene så blås litt ned mot min retning *smiler pent*

Nå er det bare å vente.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103955-bl%C3%A5tt-st%C3%B8v-til-overs/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei blåklokke!

Det har vært dårlig med resultater på meg så langt, men kjenner på meg at DENNE gangen skal det gå bra!

Sender deg iallefall 1000 lykkeønsker, og håper at ditt dyrbare egg kommer til å bli der inne i laaaaang tid.

Andre sender deg sikkert massevis med blått støv.

PS! Hva får dere i Posgrunn etter uttak, progesteron sprøyter,cricone gel eller?

tvi-tvi fra

Adina1365380490

Hei blåklokke!

Det har vært dårlig med resultater på meg så langt, men kjenner på meg at DENNE gangen skal det gå bra!

Sender deg iallefall 1000 lykkeønsker, og håper at ditt dyrbare egg kommer til å bli der inne i laaaaang tid.

Andre sender deg sikkert massevis med blått støv.

PS! Hva får dere i Posgrunn etter uttak, progesteron sprøyter,cricone gel eller?

tvi-tvi fra

Hei!

Vil gjerne sende deg masse blått støv. Har endelig lykkes selv på 4. forsøk, og er nå 11 uker på vei. Var på ultralyd på torsdag, og fikk se den lille fekte med armer og ben. Det var en fantastisk opplevelse, og jeg hååååper at alle her på forumet vil oppleve det samme.

Mvh

Blått støv......skal vi se...... jeg tror blått støv øker i mengde jo mer man deler på det, så du skal selvfølgelig få en god porsjon fra meg også.

Jeg har også fått satt inn ett egg nå. På klinikken min sier de at sjansen for graviditet er noe mindre med ett enn med to egg, men ikke så mye som man skulle tro. Vi har derfor valgt å bare sette inn ett egg - vi vil ikke ha tvillinger, for vi har allerede en liten tornado flyende rundt her *s*.

Men når vi sprer litt blått støv rundt her, er jeg sikker på at det blir masse blå streker på oss begge om ett par uker. Ta livet med ro, og kos deg så godt du kan.

Lykke til !

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...