Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man er fortsatt jomfru om man ikke har hatt sex, da.

(Uavhengig av om jomfruhinna er på plass eller ei)

Det kan være en fordel om jenta har trening med dildoer av naturtro størrelse, sånn at hun ikke blir skremt.

Menn(esker) flest liker ikke bli forbundet med frykt og smerte.

Mvh

Jenter trenger vel ikke _trene med dildoer_ før de har sex med gutter!? Jøss.

Nei, selvfølgelig ikke, skrev jo at det kan være, som i kan-skje.

Har ingen fordommer mot å ta jomfrudommen fra ei jente om hun ønsker det. Bare og spørre direkte det og jeg garanterer positivt svar.

Mvh

Gjest Daraan

Hun høres jo noe kresen ut den jenta her.

Ikke fingre, ikke dildo, posten suger visstnok.

Hva med å spørre postmannen? Bor hun virkelig på landet er det jo også mulig at hun har melkemann, og de er ofte behjelpelige med å sprette en og annen jomfru. Disse melkemennene eier ofte ingen skam i livet.

Det skader i hvert fall ikke å spørre.

Bestefar var melkemann!

Annonse

Gjest ikke sign

jeg tok den også selv, men ikke av den grunn at at jeg ikke ville virke som nybegynner...!!Skulle ønske jeg hadde den, tenk så stort det er for den mannen som får ta den?! at hun har spart seg til hun finner en hun virkelig kan dele sitt sex liv med! Jeg mistet min mens jeg mastruberte..ikke for at jeg ville ha den bort! Etter at jeg hadde tatt den greide jeg ikke sitte nesten, så jeg anbefaler det ikke, men om hun vil, så må hun jo bare prøve...jeg brukte noe med en diameter på ca 3 cm tror jeg..et stearinlys hadde ikke hjulpet..tror jeg

Hva er vitsen med å onanere med TING? Det virker litt sykt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...