Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hoppssahei

Er så alene sammen med mannen min. Han sier aldri at han elsker meg, sier aldri mitt navn, er jeg glad tar han meg ner på jorda.. Han snakker ikke noe særlig med meg med mindre jeg tar initiativ. Vet ikke om han er glad i meg? Vet ikke om han noen gang har vært det heller. Det går veldig opp og ned. Hvis jeg er lei mei, blir han deppa og tar meg enda lenger ned...

Jeg synes at det er vanskelig å tilfredstille hans ønsker om hvordan jeg bør være som kvinne...

Blir selvsagt deppa av dette og synes det er vanskelig å være glad sammen men mann og barn.

Skal man fortsette å ha det slik... Gå rundt å føle seg ulykkelig eller bør man være ærlig mot seg selv? Alternativet til å være gift skremmer meg!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103983-f%C3%B8ler-meg-s%C3%A5-alene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...