Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest hinnjja
Skrevet

jeg har et inntrykk av at de aller fleste jenter har brune/mørkebrune brystvorter.det er penest, og mest vanlig. mine er veeeldig lyse, noe jeg faktiskt irriterer meg over!jeg synes rett og slett de gjør brystene mine mindre fine.hadde de vert mørkere hadde jeg i det minste vert litt fornøyd med puppene mine....åååh!har dette noe å si eller er jeg bare teit som henger meg oppi sånt?

Gjest trallallallalla
Skrevet

Dine brystvorter er sikkert like fine som alle andres. Du får vel kikke litt på nett bilder på pupper så ser du at det finnes alle slags *s*

Skrevet

Kanskje du skal investere i en selvbruningskrem?

Gjest ikke sign
Skrevet

Mine er også lyse. Alle har ulike brystvorter.

Skrevet

Det har ingenting å si.

Lyse er også nydelige.

Skrevet

Jeg har aldri vært glad i spesielt mørke og brune brystvorter. Liker de litt lysere best.

petter smart
Skrevet

Mørkebrune brystvorter er stygge! Med unntak av på mørkhudete kvinner.

Liker mye bedre lyserøse brystvorter.

Skrevet

Jeg har sett noen brystvorter oppigjennom, men på stående fot kan jeg ikke engang fortelle hvilken farge de vanligvis har.

Dette må vel bare tyde på at jeg egentlig gir faen?

Gjest Coralin
Skrevet

vet ikke jeg, men mine er heller ikke brune..jeg har ikke særlig store heller, de er rimelig små..ser dem nesten ikke...men så lenge typen min ikke klager, så tror jeg ikke det har så mye å si!hehe

Skrevet

Jeg har sett noen brystvorter oppigjennom, men på stående fot kan jeg ikke engang fortelle hvilken farge de vanligvis har.

Dette må vel bare tyde på at jeg egentlig gir faen?

Eller vært full...

Skrevet

Har hatt litt brunere to ganger, og det var da jeg gikk gravid..

Ellers så er det vanlig med lyse..

:o)

Skrevet

Eller vært full...

Joa, men preferanser har man vel uansett.

NÅr jeg ser dem vet jeg om jeg liker de eller ikke, men fargen har jeg vel knapt noengang hengt meg opp i.

Skrevet

Joa, men preferanser har man vel uansett.

NÅr jeg ser dem vet jeg om jeg liker de eller ikke, men fargen har jeg vel knapt noengang hengt meg opp i.

He he.. Nei er vel mere opptatt av om det er en håndfull eller ikke du...

Tror ikke fargen har noe å si uansett..

Skrevet

He he.. Nei er vel mere opptatt av om det er en håndfull eller ikke du...

Tror ikke fargen har noe å si uansett..

Men jeg ser jo forskjell på fine brystvorter og mindre fine brystvorter jeg også, dog er det ikke lett å si på stående fot hva som er fint eller mindre fint.

Men håndfullen er det essensielle, ja :)

Ørkenvandreren
Skrevet

Svaret er alt. B i innlegget ditt;

Du er teit som henger deg opp i noe sånt.

Skrevet

Dette har jeg tenkt veldig lite over. Jeg har gaper over uansett jeg.

Hadde kanskje ikke likt av de var veeeeldig mørke, men egentlig vet jeg ikke, fordi dette har aldri vært noe tema.

Dette kan du slutte å tenke noe mer på:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...