Gå til innhold

Nettsex

Anbefalte innlegg

Gjest Deiligt eventyr...

Hei,

jeg har hatt et helt fantastisk eventyr på nettet en gang. Vi skrev i et par timer med hverandre (chat) og diktet opp verldens deiligste historie. Alt endte med en deiiilig orgasme foran pcen!

Etter det har jeg prøvd meg igjen men møter kun slibrige griser!

Neon som har et bra tips om et chat sted med erotikk som tema?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103988-nettsex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 3 uker senere...
Gjest malva

Hei! Min erfaring er at du kan treffe ok fyrer innimellom alle grisene på nettet, ja. Av og til har jeg begynt med vanlig mailing på weepz (som nå dessverre har skiftet eier og ikke er det det engang var) og så etterhvert avtalt chat. Men det kan være deilig å dikte hele historier, også - har gjort det, også, jeg. Engang begynte jeg en flott fortelling, og så fikk jeg svar! Som sto helt i stil! Fortellingen gikk fram og tilbake, det var noen spennende og deilige dager! Har truffet ham over en kopp kaffe, også, og han er en flott person! En gang kommer noen til å bli heldige sammen med ham, ja! Og det beste, vet du, er jo at ikke blir vi smittet av noe, ikke blir vi gravide - og i tillegg - kan vi komme til å like hverandre så godt at man kanskje møter drømmeprinsen? For jeg har oppdaget enda en ting: Ikke alle som høres og ser fantastiske ut, er gode elskere når de skal skrive/chatte. De har rett og slett helt andre tanker omkring det enn jeg har. Eller kan ikke snakke om det. Det synes jeg sier mye om en mann og et evt. forhold. Så lykke til! (ps - selv om man er i et forhold, tror jeg fantasier kan piffe opp forholdet, enten man gir hverandre lov til nettdate eller man er et par som chatter sammen med den på nettet)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103988-nettsex/#findComment-619277
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...