rufsetufsa Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 He he.. Får ta henne du da siden jeg er fornøyd som jeg har det.. ) *kremt* Tror du jeg føler meg bra når jeg blir gitt bort på denne måten? :-) 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Jeg er ute etter deg. Kall det hva du vil, søta Hva har du å tilby meg da? *s* 0 Siter
tigertrollet Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Hva har du å tilby meg da? *s* Forhandler du, tufsa? *gliser* 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Forhandler du, tufsa? *gliser* Nope, var bare nysgjerrig. *s* 0 Siter
tigertrollet Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Nope, var bare nysgjerrig. *s* Bullshit. Du er hypp på et kjønnsorgan. Bare innrøm det til tante tigertroll;-) 0 Siter
Gjest flatbanker Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Hva har du å tilby meg da? *s* Det kan jeg nok ikke bruke ord på å beskrive. Så, enten ingen beskrivelse eller en opplevelse. Valget er ditt 0 Siter
mysteria Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 *kremt* Tror du jeg føler meg bra når jeg blir gitt bort på denne måten? :-) Ville du heller at vi skal sloss om deg??? ) 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 Bullshit. Du er hypp på et kjønnsorgan. Bare innrøm det til tante tigertroll;-) Ja, det stemmer. Men om du ikke enda har fått det med deg, frøken-må-ha-det-inn-med-teskje, så er jeg klar for en snerten mann i uniform. *gliser* 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 Det kan jeg nok ikke bruke ord på å beskrive. Så, enten ingen beskrivelse eller en opplevelse. Valget er ditt Hvis jeg ikke vet hva jeg går glipp av, er jo valget uansett enkelt. *s* 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 Ville du heller at vi skal sloss om deg??? ) *kremter igjen* ...tja, det hadde kanskje ikke vært så galt, det... *smiler sukkersøtt* 0 Siter
mysteria Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 *kremter igjen* ...tja, det hadde kanskje ikke vært så galt, det... *smiler sukkersøtt* *Kvesser klørne* ) 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 *Kvesser klørne* ) *slikker seg over pelsen og maler* 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 *Kvesser klørne* ) *slikker seg over pelsen og maler* 0 Siter
tigertrollet Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 Ja, det stemmer. Men om du ikke enda har fått det med deg, frøken-må-ha-det-inn-med-teskje, så er jeg klar for en snerten mann i uniform. *gliser* Jeg så en feier nedi gata her. Skal skaffe deg en date jeg! *i det hjelpsomme hjørnet* 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 Jeg så en feier nedi gata her. Skal skaffe deg en date jeg! *i det hjelpsomme hjørnet* Hrmf. Feiere og menn fra frelsesarmeen er unntak, da. Det er sikkert flere også. Vil heller ikke ha en i sykepleieruniform, når jeg tenker meg om. Har en avtale med Conan om politi-broren hans. Hvis du virkelig vil være hjelpsom, legger du inn en god referanse for meg... *smiler pent* 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 Jeg så en feier nedi gata her. Skal skaffe deg en date jeg! *i det hjelpsomme hjørnet* Hrmf. Feiere og menn fra frelsesarmeen er unntak, da. Det er sikkert flere også. Vil heller ikke ha en i sykepleieruniform, når jeg tenker meg om. Har en avtale med Conan om politi-broren hans. Hvis du virkelig vil være hjelpsom, legger du inn en god referanse for meg... *smiler pent* 0 Siter
tigertrollet Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 Hrmf. Feiere og menn fra frelsesarmeen er unntak, da. Det er sikkert flere også. Vil heller ikke ha en i sykepleieruniform, når jeg tenker meg om. Har en avtale med Conan om politi-broren hans. Hvis du virkelig vil være hjelpsom, legger du inn en god referanse for meg... *smiler pent* Du som er fra bibelbeltet må da tenne på Frelsesarméuniformer? *smiler uskyldig* Men det er greit. Jeg skal sjekke opp en politimann for deg og videresende han til deg. Så snill er jeg:) 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 Du som er fra bibelbeltet må da tenne på Frelsesarméuniformer? *smiler uskyldig* Men det er greit. Jeg skal sjekke opp en politimann for deg og videresende han til deg. Så snill er jeg:) Tror ikke på deg. Gidder ikke si takk før jeg sitter med'n i hånda. *s* 0 Siter
tigertrollet Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 Tror ikke på deg. Gidder ikke si takk før jeg sitter med'n i hånda. *s* Før du sitter med hva i hånda?..... ;-P Du sitter vel nå en agurk som du har skjært riller og kulemønster i tenker jeg bare for å øve..*gliser* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.