afrowoman Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Jeg er så glad så glad. Nå må det vel være to toppegg jeg får satt innigjen i morgen vel. Jeg har så stor tro på Porsgrunn og Kahn jeg :-)) Har hatt 18 egg en gang før på ciconia men da ble bare 7 befrukta. Kryss fingrene for meg imorgen da :-))) klem 0 Siter
kreps71 Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Hei du! Så flott da!!! Ønsker deg lykke til i morgen, og de kommende 2 ukene!!! Klem ifra 0 Siter
smia Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Du skal se at Dr. Khan og co fikser dette for deg. Det gjorde de i alle fall for oss. Vi hadde vårt 4.forsøk hos dem, og det har resultert i en liten kul på magen i dag. De er en utrolig fin gjeng + at de har helt topp morderne utstyr til å hjelpe seg med. Det betyr faktisk mye det osgå. Det blir så spent å følge med deg i dagene fremover. Måtte du bli øm og "rar" i magen de neste dagene. Det tror jeg er et godt tegn. Tvi-tvi!! Klem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.