Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Svømmere har ofte flotte kropper, så jeg tviler på at kvinnfolka henger deg fordi du ikke har hår på den.

Liker ikke hårete mannfolk, men har de barberte armhuler trekker jeg meg rolig tilbake.. ) Litt femi kanskje? Finnes ikke ekte mannfolk med barberte armhuler! men ape-mennesker er heller ikke noe særlig.. Har ikke sansen fol mye hår, bittelitt på brystet er greit, men ikke ryggen og skuldrene dulle, ei leggene..

men svømmere er jo som regel supersexy da, så hadde ikke bekymret meg hvsi jeg var deg..

Gjest venn av elitesvømmer

Nå ja.. For oss som streber etter forbedringer av personlige rekorder, så spiller det vel en liten rolle. :))

Om du bruker tida som går med til barbering på en ekstra treningsøkt har det langt større effekt.(Om du ikke tilfeldigvis er i slekt med Julius da?)

Annonse

Liker ikke hårete mannfolk, men har de barberte armhuler trekker jeg meg rolig tilbake.. ) Litt femi kanskje? Finnes ikke ekte mannfolk med barberte armhuler! men ape-mennesker er heller ikke noe særlig.. Har ikke sansen fol mye hår, bittelitt på brystet er greit, men ikke ryggen og skuldrene dulle, ei leggene..

men svømmere er jo som regel supersexy da, så hadde ikke bekymret meg hvsi jeg var deg..

Synes barberte armhuler også var litt..femi? Men det var inntil jeg så et bilde av en australsk (?) svømmer: masse tatoveringer, barbermaskin kort på hodet, og ellers ikke hår..noe av det deiligste jeg har sett.. ;-)

Bildet var av han naken med det ene beinet som skjulte tissefanten

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...