Gå til innhold

menn kåtest..? eller...?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, menn er kåtest, vi gjør bare ikke så stort nummer av det. Når du våkner med benner'n hver dag i 20 år, så er det ikke så mye å mase om, liksom.

Gubben sier at selv om han har "morgenbrød" er han ikke nødvendigvis kåt, kåthet sitter jo litt u huet oxo! (men så har vi vært kjærester i snart åtte år og har et barn..hmm, kanskje det er noe feil med meg?...:-)

Annonse

Gjest Jolly Roger

Gubben sier at selv om han har "morgenbrød" er han ikke nødvendigvis kåt, kåthet sitter jo litt u huet oxo! (men så har vi vært kjærester i snart åtte år og har et barn..hmm, kanskje det er noe feil med meg?...:-)

Jojo. Poenget er imidlertid at vi går rundt som en vandrende ereksjon store deler av livet, da blir man liksom vant til det etterhvert...

Gjest Coralin

Da er jeg som deg, men vi har ikke tid sammen alene så ofte(har små barn, mann jobber kveld/natt...). Og har vi en kveld sammen er mannen sliten og vil slappe av med pc/film.. Merker jo at han også er kåt, men jeg er det vel oftere enn han.

heldig jeg da..har ingen barn foreløbig, ingen som kan forstyrre...hehe

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...