Gå til innhold

menn kåtest..? eller...?

Anbefalte innlegg

Gjest Coralin
Skrevet

Er det slik at menn er kåtest, og vil ha sex hele tiden? eller er det slik det blir fremstilt, fordi kvinner liksom ikke skal ha lyst??

Jeg er mye kåtere enn typen min! jeg går rundt og er opphisset konstant (nesten) kan ikke få nok liksom.

-Riksklysa
Skrevet

tror det henger igjen fra gammelt av, jenter skulle ikke vise lyst, mens menn kunne vise så mye de ville... heldigvis er det i ferd med å endre seg, og det er helt glimmers, jenter som er seg selv seksuelt bevisste er toppers...

Gjest flatbanker
Skrevet

tror det henger igjen fra gammelt av, jenter skulle ikke vise lyst, mens menn kunne vise så mye de ville... heldigvis er det i ferd med å endre seg, og det er helt glimmers, jenter som er seg selv seksuelt bevisste er toppers...

..ja, ikke sant? ;)

Gjest Jolly Roger
Skrevet

Ja, menn er kåtest, vi gjør bare ikke så stort nummer av det. Når du våkner med benner'n hver dag i 20 år, så er det ikke så mye å mase om, liksom.

Skrevet

Ja, menn er kåtest, vi gjør bare ikke så stort nummer av det. Når du våkner med benner'n hver dag i 20 år, så er det ikke så mye å mase om, liksom.

Gubben sier at selv om han har "morgenbrød" er han ikke nødvendigvis kåt, kåthet sitter jo litt u huet oxo! (men så har vi vært kjærester i snart åtte år og har et barn..hmm, kanskje det er noe feil med meg?...:-)

Gjest Jolly Roger
Skrevet

Gubben sier at selv om han har "morgenbrød" er han ikke nødvendigvis kåt, kåthet sitter jo litt u huet oxo! (men så har vi vært kjærester i snart åtte år og har et barn..hmm, kanskje det er noe feil med meg?...:-)

Jojo. Poenget er imidlertid at vi går rundt som en vandrende ereksjon store deler av livet, da blir man liksom vant til det etterhvert...

Skrevet

Jojo. Poenget er imidlertid at vi går rundt som en vandrende ereksjon store deler av livet, da blir man liksom vant til det etterhvert...

En vandrende hakapikk, så og si?

Skrevet

hehe, der fikk han den!...

Gjest Jolly Roger
Skrevet

Det er nå bare noen av oss som har pikk som når opp til haka, da.

Gjest ikke signatur
Skrevet

Da er jeg som deg, men vi har ikke tid sammen alene så ofte(har små barn, mann jobber kveld/natt...). Og har vi en kveld sammen er mannen sliten og vil slappe av med pc/film.. Merker jo at han også er kåt, men jeg er det vel oftere enn han.

Gjest Coralin
Skrevet

Da er jeg som deg, men vi har ikke tid sammen alene så ofte(har små barn, mann jobber kveld/natt...). Og har vi en kveld sammen er mannen sliten og vil slappe av med pc/film.. Merker jo at han også er kåt, men jeg er det vel oftere enn han.

heldig jeg da..har ingen barn foreløbig, ingen som kan forstyrre...hehe

Skrevet

heldig jeg da..har ingen barn foreløbig, ingen som kan forstyrre...hehe

Nyt det mens du kan!

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...