Gå til innhold

Er jeg litt for seiøs?

Anbefalte innlegg

Gjest Oledoledoffen

Jeg lurer på om jeg ser for seriøs. Jeg er en 22 år gammel gutt. Jeg går på BI. En del av de jeg kjenner er 19 åringer og de bråker ustanselig og tuller hele tiden. Når vi er samlet i kollokviegrupper så tuller og tøyser de hele tiden. Det er direkte irrirterende. Det er så barnslig og det er det 16 åringer gjør for å få oppmerksomhet. Jeg har humor og kan tulle og tøyse men jeg gjør det ikke hele tiden og ikke av alt. Jeg liker at det er rolig enkelte ganger også. Mens disse gutta tøyser hele tiden og er ikke det minste seriøse.

Er det jeg som er kjedelig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104127-er-jeg-litt-for-sei%C3%B8s/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Oledoledoffen

Ja.

Trøst deg med at du ikke er alene om å være kjedelig.

Dessuten tiltrekker likeheter hverandre, så en dag ender du opp med en kjedelig ektemake også.

Joa, jeg skjønner hva du mener men jeg lurte på om jeg rett og slett er mer seriøs enn de gutta. For de tuller og tøyser i klassen også og forstyrrer andre. Store i kjeften og ler av alt mulig.

Gjest bulimica

Joa, jeg skjønner hva du mener men jeg lurte på om jeg rett og slett er mer seriøs enn de gutta. For de tuller og tøyser i klassen også og forstyrrer andre. Store i kjeften og ler av alt mulig.

Jeg er/var av samme type selv. Litt for seriøs og alvorlig i forhold til mine medelever. Råder deg til å gi blaffen i støyen og konsentrere deg om ditt. Du vil sannsynligvis gå foran som et godt eksempel - iallefall for dine medelevers ettertanke om noen år.

Gjest Oledoledoffen

Jeg er/var av samme type selv. Litt for seriøs og alvorlig i forhold til mine medelever. Råder deg til å gi blaffen i støyen og konsentrere deg om ditt. Du vil sannsynligvis gå foran som et godt eksempel - iallefall for dine medelevers ettertanke om noen år.

det er jeg helt enig i. det er tross alt viktig å følge med på skolen. tulle og tøyse kan man gjøre senere etter skolen

Annonse

Neida, du er sikkert ikke kjedelig.

Jeg foreslår at du ler dem opp i ansiket, 2 dager i strekk, når dere får karakter på oppgavene. Om et par år tar du en forlenget lunchpause fra den godt betalte jobben din, oppsøker du dem på skolen der de sitter og svetter over alle de fagene de må ta opp igjen - også kaster du mat på dem mens du ler på vei ut ....

Det er enda morsommere :)

Gjest Oledoledoffen

Neida, du er sikkert ikke kjedelig.

Jeg foreslår at du ler dem opp i ansiket, 2 dager i strekk, når dere får karakter på oppgavene. Om et par år tar du en forlenget lunchpause fra den godt betalte jobben din, oppsøker du dem på skolen der de sitter og svetter over alle de fagene de må ta opp igjen - også kaster du mat på dem mens du ler på vei ut ....

Det er enda morsommere :)

hehehehe

høres kjempebra ut

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...