Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

10

• Taj Mahal

8

• Babette

5

• Ulv I Faarikaal

5

Mest aktive i denne tråden

Hvis du har masse humor selv, så får du han til å le så han rister...

... og da kan du bruke han som vibrator...

Ja, mulighetene er mange.

Det er godt å le. Nesten like godt som å pule.

Det går jo også an å skaffe seg en å le med og en å pule med.

Annonse

Gjest Pricilla

HVIS jeg skal se etter en fin dame (bare for å titte liksom) så liker jeg damer med et pent ansikt, slanke, medium store pupper, glimt i øyet og sjarm + snille øyne, og pent kledd da.. Slaske-klær er ikke særlig sexy. Overlegne og "se på meg" damer er det værste jeg vet.

Når det kommer til mannfolk (som er min ting) så liker jeg høye, slanke med litt muskler, tattiser, mørkt kort hår, mørke øyne. Og så må de være litt mannlige da, men også opptat av hvordan de ser ut. Gikk ut med en fyr engang som gikk i joggebukse med hvite tennis-sokker dratt over beina nede + caps - ikke særlig yummy.

Neinei, ingen falskhet her, takk.

Hvis jeg sier at jeg er 27 år og enda ikke har funnet den rette (bare kysset mange frosker), synes du litt synd på meg da?

njaou *s*

Kanskje du er alt for kresen og stiller alt for høye krav? :)

Slike urealistiske krav?

Hvis du gjør det, så er det jo ikke så veldig syndt på deg ;)

En mann med åpenbar intelligens, som diskuterer med snakking og lytting jevnt fordelt, som har spennende interesser og engasjement, er glad i å lage mat, har humor og latter, som er livlig, trygg, generøs, kjærlig, omsorgsfull, som gir og tar, er pålitelig og trofast, er en god far og en god elsker - i et nøtteskall er det en 'type' for meg.

Han er også høy, uten for mye muskler, med pene tenner, laidback stil og gode manerer.

HÆH?! Nå er jeg forvirret!

Jeg trodde jenter likte muskler! Gjør dere ikke? Hva i Hel****e trener jeg for 3 ganger i uken da??

Gjest favn - æresord på vegne av flere

HÆH?! Nå er jeg forvirret!

Jeg trodde jenter likte muskler! Gjør dere ikke? Hva i Hel****e trener jeg for 3 ganger i uken da??

Jeg kjenner etter hvert MANGE jenter, store og små, og har ALDRI møtt en eneste som synes det er fint med store bole-muskler på gutter og menn.

Tvert om, vi synes det er rart og ikke så rent lite ekkelt. Og det er grunnen til at vi / noen glor på stormusklede gutter og menn, ikke fordi vi synes det er så fint.

Det vi derimot liker, er en _middels_ veltrent, fast og smidig kropp. Samt glimt i øyet, kjærlige hender og gode smil :)

Jeg kjenner etter hvert MANGE jenter, store og små, og har ALDRI møtt en eneste som synes det er fint med store bole-muskler på gutter og menn.

Tvert om, vi synes det er rart og ikke så rent lite ekkelt. Og det er grunnen til at vi / noen glor på stormusklede gutter og menn, ikke fordi vi synes det er så fint.

Det vi derimot liker, er en _middels_ veltrent, fast og smidig kropp. Samt glimt i øyet, kjærlige hender og gode smil :)

favn, fint om du bare snakker for deg selv... :-)

Jeg kan like to typer menn (sånn utseendemessig)

1)bamsetypen, litt å ta i, .. gjerne litt hårete, varm og deilig.

2)høy, slank, veltrent fyr

Annonse

favn, fint om du bare snakker for deg selv... :-)

Jeg kan like to typer menn (sånn utseendemessig)

1)bamsetypen, litt å ta i, .. gjerne litt hårete, varm og deilig.

2)høy, slank, veltrent fyr

Veltrent... vel, var det ikke det jeg sa? Til forskjell fra store boletyper.

ALLE liker ikke veltrente.

Jeg liker heller ikke boletyper. Spesielt ikke om de er korte av vekst.

Litt muskler på arma er helt ok.

Fælt så du kverulerer, da :)

Nå har jeg ikke kategorisk slått fast at ALLE jenter og kvinner i hele verden liker menn med passe mye muskler, men sagt at av alle de _jeg_ noensinne har møtt (og der 'temaet' har blitt brakt på bane), er det ingen som liker muskeloppblåste gutter og menn. Samt tatt meg den frihet å underskrive med 'på vegne av flere'.

Jeg ser selvsagt ikke bort fra at _noen_ liker menn som er nesten like brede som de er høye og som rett og slett ser ut som de har bæsja i buksa når de går, men jeg tror jeg er på trygg grunn hvis jeg slår fast at det er langt mellom dem.

PS: Bamsetypen er nok ikke min 'type' - så dem får du ha i fred for meg :) Liker dem litt fastere og strammere :))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...