Gå til innhold

Hvor lang tid før det går for ham?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For meg kan det være bare ett par minutter hvis jeg ønsker det eller så lenge jeg måtte ønske (stort sett, men av og til glipper det). Kan gjerne holde det på kanten i langt over en time hvis ønskelig. Styrer dette stort sett som jeg vil, men samtidig har det med hvor kåt man er og ikke minst hvor vill jenta er. Ikke lett å holde igjen heller hvis jenta hyler etter at du skal komme og viser det med ord og kroppsbevegelser. Men da er det ikke noe poeng i å holde igjen heller.

Hensikten er å ha det riktige samspillet. Ingen vits i å holde igjen til jenta blir møkk lei. Jeg forsøker å komme når det er riktig at jeg skal gjøre det, slik at vi begge kan føle at det ble riktig. Så langt det er mulig da uten at det skal bli for teknisk, det skal være nytelsesfult og godt. Og ikke minst skal man føle at dette var virkelig bra og godt for begge. Min tilferdsstillelse ligger i at jenta er godt fornøyd.

Bare tømme meg for å tømme meg liker jeg ikke i det hele tatt, og da snakker vi ikke om onani.

Annonse

tigertrollet

For meg kan det være bare ett par minutter hvis jeg ønsker det eller så lenge jeg måtte ønske (stort sett, men av og til glipper det). Kan gjerne holde det på kanten i langt over en time hvis ønskelig. Styrer dette stort sett som jeg vil, men samtidig har det med hvor kåt man er og ikke minst hvor vill jenta er. Ikke lett å holde igjen heller hvis jenta hyler etter at du skal komme og viser det med ord og kroppsbevegelser. Men da er det ikke noe poeng i å holde igjen heller.

Hensikten er å ha det riktige samspillet. Ingen vits i å holde igjen til jenta blir møkk lei. Jeg forsøker å komme når det er riktig at jeg skal gjøre det, slik at vi begge kan føle at det ble riktig. Så langt det er mulig da uten at det skal bli for teknisk, det skal være nytelsesfult og godt. Og ikke minst skal man føle at dette var virkelig bra og godt for begge. Min tilferdsstillelse ligger i at jenta er godt fornøyd.

Bare tømme meg for å tømme meg liker jeg ikke i det hele tatt, og da snakker vi ikke om onani.

Du finner meg i baren, mrxx;-)

Annonse

rufsetufsa

ok...ser etter deg der jeg........................................forresten......men i svarte helvete,...hvilken bar???...det er jo mange tusen av dem i Norge.

Prøv Smuget. Finner du henne ikke, er det nok av andre beinkåte damer der.

Pass deg så du ikke tar feil. *gliser*

Gentleman med erfaring og innsikt i seksualitet, altså :)

tigertrollet

ok...ser etter deg der jeg........................................forresten......men i svarte helvete,...hvilken bar???...det er jo mange tusen av dem i Norge.

Ikke hør på tufsa under her. Smuget var en feilglipp grunnet redusert bedømmelsesevne. Det er litt som danskebåten -det må gå et år mellom hver gang..*s*

rufsetufsa

Ikke hør på tufsa under her. Smuget var en feilglipp grunnet redusert bedømmelsesevne. Det er litt som danskebåten -det må gå et år mellom hver gang..*s*

Ja, når du t.o.m går alene hjem etter en tur på Smuget, skjønner jeg at det blir nedverdigende og at du går der litt sjelden.... ;-P

tigertrollet

Ja, når du t.o.m går alene hjem etter en tur på Smuget, skjønner jeg at det blir nedverdigende og at du går der litt sjelden.... ;-P

*ler godt*

Ja, det tok knekken på selvtilliten min. Det skal være sikkert.. Du forsvant jo før intervjurunden tok av:-P

Har vært på smuget ett par ganger, men det er flere år siden. Ok, da vet jeg i alle fall hvor jeg ikke skal lete. Hva med den runde tønne?...den ligger jo like ved?...eller Rose kjelleren?....hehe.....

Er du en tiger og ett lite troll bare her inne eller i senga også?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...