Gå til innhold

Hvor lang tid før det går for ham?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tigertrollet

Har vært på smuget ett par ganger, men det er flere år siden. Ok, da vet jeg i alle fall hvor jeg ikke skal lete. Hva med den runde tønne?...den ligger jo like ved?...eller Rose kjelleren?....hehe.....

Er du en tiger og ett lite troll bare her inne eller i senga også?

Jeg er stor i kjeften ja, men det har sine praktiske sider også;-)

Jeg er under livslang læring i en god del av det som står på den seksuelle timeplanen. Og er en interessert elev..*ler*

(tufsa: stikk og piss!)

Når skal man sette på stoppeklokka? Så fort man har jumpet ut av grilldressen eller når snurrebassen har blitt ført inn?

Hvis man har lange deilige forspill så syns jeg det er helt greit med en kjappis på et par minutter.

Ellers går det an å kjøre flere runder, har jeg hørt..

Jeg er under livslang læring i en god del av det som står på den seksuelle timeplanen. Og er en interessert elev..*ler*

Stor i kjeften passer meg utmerket, det er faktisk en av mine viktigste kriterier på en dame. Ikke på grunn av utseende, men det er rent praktisk, som du nevner selv:-))

At du er en interessert elev er ikke noe nytt, hehe.

Gjest lurer ja...

Når skal man sette på stoppeklokka? Så fort man har jumpet ut av grilldressen eller når snurrebassen har blitt ført inn?

Hvis man har lange deilige forspill så syns jeg det er helt greit med en kjappis på et par minutter.

Ellers går det an å kjøre flere runder, har jeg hørt..

Før man har hoppet ut av grilldressen!!

Annonse

rufsetufsa

Stor i kjeften er jeg sikker på at du er. *gliser*

Det er sikkert ikke bare der du er stor. ;-P

tigertrollet

Stor i kjeften er jeg sikker på at du er. *gliser*

Det er sikkert ikke bare der du er stor. ;-P

Å fyyy faen...*gaper*

Jeg som putter 2kgs frivekter opp i dåsa hver dag før jeg går på jobb... musmusklene mine er sterkere enn bicepsen jo..mulig det sier mer om bicepsene men..;-P

rufsetufsa

Å fyyy faen...*gaper*

Jeg som putter 2kgs frivekter opp i dåsa hver dag før jeg går på jobb... musmusklene mine er sterkere enn bicepsen jo..mulig det sier mer om bicepsene men..;-P

Og mens andre putter inn to vaginakuler, putter du inn ti...? ;-P

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...