Gå til innhold

gravid under nedregulering for andre gang

Anbefalte innlegg

Gjest lillegerd

Hei

Jeg er 38 år og blitt gravid under nedregulering med Suprecur for andre gang. Jeg ble gravid i desember 2002 etter å ha sprayet en uke. Dessverre endte dette i en MA i uke 9. Vi var veldig motivert til "å komme i gang igjen"og vi bestemte oss for et nytt IVF-forsøk for 1 1/2 uke siden ( privat klinikk). I dag skulle jeg hatt mensen og teste "for sikkerhetsskyld". Den viste to blå.... slutter selvsagt med spray. Men er skikkelig nervøs for at bruk av Suprecur øker risikoen for abort. Er det noen som vet noe om dette ??

Fortsetter under...

Hei Lillegerd,

Når jeg var i Porsgrunn nevnte sykepleieren dette spesielt. Det er ikke farlig om du blir gravid under nedreguleringen, det er derfor du må ta en graviditetstest om du ikke har fått blødning før du får lov til å starte på sprøytene før du har sjekket at du ikke er gravid.

Ta kontakt med klinikken om du fremdeles er bekymret, de hjelper deg.

Lykke til og gratulerer masse :)

Klem fra Maye

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...