Gå til innhold

Sør og Morsk er samme person

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Singularity

*nervøs*

Du kødder nå sant..??

*s*..

:-)

Jeg har møtt han i alle inkarnasjoner unntatt som "Morsk".

Det er tydelig at han strever voldsomt med å ha forskjellig utseende, personlighet og til og med dialekt for hver enkelt "person", men det er enkelte likhetstrekk som til hele tiden er der.

Dette med personlighet gjelder jo forøvrig på nett såvel som i RL.

Nå gjelder det bare å få med "Morsk" på et minitreff en gang, så kan han bli 100 % avslørt.

;-)

Hvorfor bryr du deg om slike bagateller som 'Sør og Morsk er samme person' når det er 60 000 barn som dør av sult hver dag ?

Hvis Sør og Morsk hadde vært ute med bøssene sine rundt i de tusen hjem i steden for å skrive på dol så kanskje de hadde reddet mange sultne negerbarn.

Umoralsk tidsbruk.

Gjest Morsk

Hvis Sør og Morsk hadde vært ute med bøssene sine rundt i de tusen hjem i steden for å skrive på dol så kanskje de hadde reddet mange sultne negerbarn.

Umoralsk tidsbruk.

*så kanskje de hadde reddet mange sultne negerbarn*

negerbarn ! NEGERBARN !

Vet du virkelig ikke hvor det vederstyggelige ordet stammer fra ?

Du må være rasist, eller det som verre er, og har nå havnet på "fritt vilt lista" sammen med UIF.

negerbarn ! NEGERBARN !

Du må være rasist, eller det som verre er, og har nå havnet på "fritt vilt lista" sammen med UIF.

Angående bruk av ordet negerbarn negerbarn:

Hvorfor bryr du deg om slike bagateller når det er 60 000 barn som dør av sult hver dag ?

------

"Du må være rasist, eller det som verre er, og har nå havnet på "fritt vilt lista" sammen med UIF."

Jeg er nok dessverre "det som verre er", for jeg er ikke rasist.

Dessuten vet jeg hvor ordet neger kommer fra. Negro = svart.

Annonse

Gjest Morsk

Angående bruk av ordet negerbarn negerbarn:

Hvorfor bryr du deg om slike bagateller når det er 60 000 barn som dør av sult hver dag ?

------

"Du må være rasist, eller det som verre er, og har nå havnet på "fritt vilt lista" sammen med UIF."

Jeg er nok dessverre "det som verre er", for jeg er ikke rasist.

Dessuten vet jeg hvor ordet neger kommer fra. Negro = svart.

*Dessuten vet jeg hvor ordet neger kommer fra. Negro = svart.*

He-he. Vent til mitt andre jeg dukker opp, så skal du nok få på nesen for den der.

*Dessuten vet jeg hvor ordet neger kommer fra. Negro = svart.*

He-he. Vent til mitt andre jeg dukker opp, så skal du nok få på nesen for den der.

Ja, jeg gleder meg til å få slengt i trynet at jeg er historieløs.

Så får jeg høre om slaveriet, som jeg selvfølgelig er helt uvitende om.

Hvis jeg reiser til et afrikansk land og de kaller meg whitey, bleiktrynet, eller andre ting med hentydning til min bleke hud bør jeg bli fornærmet?

Er dette noe jeg kan regne med?

Er det rasisme?

Hadde jeg reist til et afrikansk land med like få hvitinger som det er svartinger her, så hadde jeg ikke blitt overassket over å få slike navn.

En pakkis jeg kjenner kaller meg forøvrig alle nordmenn for pottiter.

Ooops: Er det stygt å si pakkis også?

Hva med pottit?

Gjest Morsk

Ja, jeg gleder meg til å få slengt i trynet at jeg er historieløs.

Så får jeg høre om slaveriet, som jeg selvfølgelig er helt uvitende om.

Hvis jeg reiser til et afrikansk land og de kaller meg whitey, bleiktrynet, eller andre ting med hentydning til min bleke hud bør jeg bli fornærmet?

Er dette noe jeg kan regne med?

Er det rasisme?

Hadde jeg reist til et afrikansk land med like få hvitinger som det er svartinger her, så hadde jeg ikke blitt overassket over å få slike navn.

En pakkis jeg kjenner kaller meg forøvrig alle nordmenn for pottiter.

Ooops: Er det stygt å si pakkis også?

Hva med pottit?

Som sagt. Alle disse dypt filosofiske spørsmål, overlater jeg til mitt andre jeg å besvare.

Gjest IngenLurerDenneGutten

negerbarn ! NEGERBARN !

Er jeg på den lista?:-/ *brrr*

Umoralsk tidsbruk.

Hei Soleil,

Denne artikkelen er kanskje av interesse:

http://www.dagsavisen.no/kommentar/debatt/2001/03/556231.shtml

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...