Gå til innhold

Sør og Morsk er samme person

Anbefalte innlegg

Nei - Bassisten er gamle Prippen (for de som husker "henne") :-)

"..............."

Jeg husker Prippen. Så det var Basse det, ja. Jeg hadde mine mistanker om ugler i mosen når det gjaldt den "jenta", så det er godt å få ting bragt på det reine! :)

Fortsetter under...

Ja, jeg gleder meg til å få slengt i trynet at jeg er historieløs.

Så får jeg høre om slaveriet, som jeg selvfølgelig er helt uvitende om.

Hvis jeg reiser til et afrikansk land og de kaller meg whitey, bleiktrynet, eller andre ting med hentydning til min bleke hud bør jeg bli fornærmet?

Er dette noe jeg kan regne med?

Er det rasisme?

Hadde jeg reist til et afrikansk land med like få hvitinger som det er svartinger her, så hadde jeg ikke blitt overassket over å få slike navn.

En pakkis jeg kjenner kaller meg forøvrig alle nordmenn for pottiter.

Ooops: Er det stygt å si pakkis også?

Hva med pottit?

Jeg hadde blitt mer pissed om noen hadde kalt meg en pottit, enn pakkis. For å si det sånn.

Annonse

Ja, jeg gleder meg til å få slengt i trynet at jeg er historieløs.

Så får jeg høre om slaveriet, som jeg selvfølgelig er helt uvitende om.

Hvis jeg reiser til et afrikansk land og de kaller meg whitey, bleiktrynet, eller andre ting med hentydning til min bleke hud bør jeg bli fornærmet?

Er dette noe jeg kan regne med?

Er det rasisme?

Hadde jeg reist til et afrikansk land med like få hvitinger som det er svartinger her, så hadde jeg ikke blitt overassket over å få slike navn.

En pakkis jeg kjenner kaller meg forøvrig alle nordmenn for pottiter.

Ooops: Er det stygt å si pakkis også?

Hva med pottit?

Hva med "blekansikt" og "skumringsfjes" ?

"................"

....eh...

Jeg som trodde du VAR Lucifer himself!

F*en også!

*disillusjonert*

Med vennlig hilsen

Jeg som er så snill og grei?

Nei, jeg vil bare alle godt, jeg, noe Lucifer ikke vil. Tror jeg, da. Han var jo for øvrig ganske snill og søt i South Park The Movie, så hva vet jeg? :)

Jeg har møtt han i alle inkarnasjoner unntatt som "Morsk".

Det er tydelig at han strever voldsomt med å ha forskjellig utseende, personlighet og til og med dialekt for hver enkelt "person", men det er enkelte likhetstrekk som til hele tiden er der.

Dette med personlighet gjelder jo forøvrig på nett såvel som i RL.

Nå gjelder det bare å få med "Morsk" på et minitreff en gang, så kan han bli 100 % avslørt.

;-)

Du må jo bare innrømme at jeg er en jævel i forskjellige dialekter :)

Hur mår ni? Der ser du! Svensk kan jeg også! :)

For alt vi vet er Basse Carma også, og så har han leid en stand in på et og annet treff.

Den mannen er troendes til litt av hvert :)

Søren... Der var katta ute av sekken.

- Men på den andre sida burde det jo vera innlysande at eg ikkje har sjans på damer som er 8 år yngre enn meg - så at carma er min "imaginary girlfriend" burde vore ferska for leeeenge sidan!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...