Gå til innhold

Stor mage... medisinenes skyld?

Anbefalte innlegg

Gjest omfangsrik

Jeg har gått på Zoloft i et år nå, og på Seroquel i ca. et halvt år.

Det jeg lurer på er om man kan bli oppblåst av disse? Jeg har gått ned en del kilo de siste månedene, men magen er fortsatt "diger". Det ser ut som om jeg er 7 mnd. på vei, hvilket jeg ikke er.

Hadde det ikke vært for denne ekstreme "pondusen", så hadde jeg vært forholdsvis fornøyd med kroppen min. Jeg er ganske slank nå, bortsett fra rundt livet. Slik jeg er nå vil jeg ikke vise meg for andre...

Hjelp!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104304-stor-mage-medisinenes-skyld/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest omfangsrik

Her kan du lese om bivirkninger:

http://www.felleskatalogen.no

Det er også en søk-knapp på det røde feltet oppe til høyre.

Mange medisiner for psyken har dessverre den bivirkningen at en legger på seg.

Hei, takk for svar. Har søkt på dette her inne, men fant ikke noe. Så nå prøver jeg felleskatalogen.

Ja, jeg vet at man legger på seg av slike medisiner, men jeg har nå slanket bort mange kilo. Men magen er diger fortsatt. Og det er ikke fett, bare en stor kulemage, liksom. Vel, jeg får se etter bivirkninger i felleskatalogen. Ha det!

Gjest Vilbligladigjen

Hei, takk for svar. Har søkt på dette her inne, men fant ikke noe. Så nå prøver jeg felleskatalogen.

Ja, jeg vet at man legger på seg av slike medisiner, men jeg har nå slanket bort mange kilo. Men magen er diger fortsatt. Og det er ikke fett, bare en stor kulemage, liksom. Vel, jeg får se etter bivirkninger i felleskatalogen. Ha det!

Om du selv har gått ned i vekt, og du synes magen din øker (ikke "valkete"), kan det være cyste f.ex på eggstokkene. Er som regel ufarlige (særlig om du er ung) men kan bli ganske store. Hadde ei venninne med en cyste på 1,8 liter!!

Er magen virkelig stor, kanskje du vil ta en gyn.us.

(Nå sier du ikke om du er dame, men....)

*klem*

Gjest omfangsrik

Om du selv har gått ned i vekt, og du synes magen din øker (ikke "valkete"), kan det være cyste f.ex på eggstokkene. Er som regel ufarlige (særlig om du er ung) men kan bli ganske store. Hadde ei venninne med en cyste på 1,8 liter!!

Er magen virkelig stor, kanskje du vil ta en gyn.us.

(Nå sier du ikke om du er dame, men....)

*klem*

Joda, jeg er en jente. :)

Har faktisk tenkt på det selv, at det kan være en cyste. Har nemlig hørt om noen som hadde en på ti liter! Det er jo helt uvirkelig!

Magen min er ikke valkete, den bare buler ut liksom. Jeg er blitt undersøkt flere ganger, men det er en god stund siden. Kanskje på tide å gjøre det igjen snart.

Takk for svar! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...