Gå til innhold

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=58835

Det er vel lov til å prøve å tyne noen millioner ut av disse skuespillerne, men ærlig talt. Man bør i det minste klare å komme opp med noe mer troverdig enn dette.

"- Hun tok på meg høyere og høyere opp. Da jeg skjønte hvor dette bar, sa jeg at «Dette kan vi ikke gjøre», skal mannen ha forklart ifølge nettstedet."

Muhahaha... Jadda... Det er veldig mange menn som hadde sagt det der til Demi i en sånn situasjon :)

Hva blir det neste vi skal tro på? En eller annen som sier "Nei, nå går du for langt og dette vil jeg ikke være med på...", til Angelina Jolie?

Vis meg den mannen som ville sagt nei til Demi Moore, og jeg skal vise deg en homse.

Jada... med brus!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104333-den-her-er-noe-syltynn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

petter smart

Må innrømme at jeg pga overskriften trodde du hadde lagt ut et bilde av dine edlere deler :-)

Det er jo fullt mulig at han er homo, det er jo ikke akkurat uvanlig i Hollywood.

Men hadde ikke prøvd deg dersom du så muligheten til å tjene masse penger? Først en runde med frøken Jolie og så masse penger etterpå.... ikke mange som ville sagt nei til det.

Forøvrig bør ikke pene kvinner være unntatt fra loven, sier en nei betyr det nei, uten at jeg hadde sagt nei her.

tigertrollet

Må innrømme at jeg pga overskriften trodde du hadde lagt ut et bilde av dine edlere deler :-)

Det er jo fullt mulig at han er homo, det er jo ikke akkurat uvanlig i Hollywood.

Men hadde ikke prøvd deg dersom du så muligheten til å tjene masse penger? Først en runde med frøken Jolie og så masse penger etterpå.... ikke mange som ville sagt nei til det.

Forøvrig bør ikke pene kvinner være unntatt fra loven, sier en nei betyr det nei, uten at jeg hadde sagt nei her.

"Må innrømme at jeg pga overskriften trodde du hadde lagt ut et bilde av dine edlere deler :-)"

*gapskratter* Ja, jeg tenkte også i de baner:-D

Gjest snever hjerne du?

Det er mer enn nok av menn som ikke er så løse på tråden at de legger seg ned for hvem som helst. Ikke alle får lyst til å ha sex med en dame som ser penere ut enn gjennomsnittet. Kanskje menn som er desperate etter å få seg noe ja... Men vanlige menn, for eksempel noen som er gift og trofast ville takket nei til den dama der.

Jeg er 30 år. Har vært gift i 4 år og har hatt null problem med å si nei takk til rålekre damer som har prøvd å få meg i køya. Det holder med en dame for meg, nemlig kona.

Det er mer enn nok av menn som ikke er så løse på tråden at de legger seg ned for hvem som helst. Ikke alle får lyst til å ha sex med en dame som ser penere ut enn gjennomsnittet. Kanskje menn som er desperate etter å få seg noe ja... Men vanlige menn, for eksempel noen som er gift og trofast ville takket nei til den dama der.

Jeg er 30 år. Har vært gift i 4 år og har hatt null problem med å si nei takk til rålekre damer som har prøvd å få meg i køya. Det holder med en dame for meg, nemlig kona.

Vi snakker ikke om ei vanlig rålekker berte her. Vi snakker om Demi Moore, en av verdens mest kjente skuespillere og alle gutters våte drøm!

Du lyver fordi kona de leser her.

Tøffel!

Annonse

Gjest snever hjerne du?

Vi snakker ikke om ei vanlig rålekker berte her. Vi snakker om Demi Moore, en av verdens mest kjente skuespillere og alle gutters våte drøm!

Du lyver fordi kona de leser her.

Tøffel!

Nei så absolutt ikke. Jeg hadde hatt null problem med å si nei til demi moore eller hvem som helst annen dame. Jeg tenker ikke med det lille hodet der nede, jeg tenker med det store som er mellom ørene.

Du skulle sett flere av damene som har prøvd å få meg i senga. Men når jeg tenker på kona mi og hvordan det ville være å miste henne, da gjør det at jeg har null problem med å takke nei. Selvfølgelig ser jeg hva som er vakkert etc.... men sex sier jeg nei takk til.

Kona mi aner forresten ikke at jeg skriver her inne.

Ulv I Faarikaal

Vi syns vi ser glorien for oss :-)

Gjest snever hjerne du?

Vi syns vi ser glorien for oss :-)

Det er ikke snakk om glorie. Jeg blir jævlig provosert når enkelte menn fremstiller alle menn som kåte tullinger som kun tenker på fitte. Det er mange mange som velger å være trofaste uansett hvem som legger an på dem. Jeg er slik selv, og vet om veldig mange som er på samme måten.

Noen har evnen til å bruke hjernen sin.

Men nå får du unnskylde meg for jeg må gå å pusse glorien min:o)

det vil altså si at dersom du f.eks hadde hatt muligheten til å harve over, ja oss brume Demi Moore, Vendela Kirsebom, Angelina Jolie etc, for ei eneste natt, så hadde du sagt nei?

yeah right...så dum er ingen... og kom ikke å si at fruen ikke hadde benyttet seg av muligheten dersom hun fikk tilsvarende mulighet med en smellvakker kjendis...

Ulv I Faarikaal

Det er ikke snakk om glorie. Jeg blir jævlig provosert når enkelte menn fremstiller alle menn som kåte tullinger som kun tenker på fitte. Det er mange mange som velger å være trofaste uansett hvem som legger an på dem. Jeg er slik selv, og vet om veldig mange som er på samme måten.

Noen har evnen til å bruke hjernen sin.

Men nå får du unnskylde meg for jeg må gå å pusse glorien min:o)

Hvis det ikke er tull, så fins det menn som syns sex hører til i et fast forhold. Bl a meg. Bl a har jeg et godt og fast forhold til meg selv.

Gjest snever hjerne du?

det vil altså si at dersom du f.eks hadde hatt muligheten til å harve over, ja oss brume Demi Moore, Vendela Kirsebom, Angelina Jolie etc, for ei eneste natt, så hadde du sagt nei?

yeah right...så dum er ingen... og kom ikke å si at fruen ikke hadde benyttet seg av muligheten dersom hun fikk tilsvarende mulighet med en smellvakker kjendis...

Jeg kan ikke svare på hva hun hadde gjort. Tror ikke hun hadde vært utro.

Men det viktigeste er at jeg selv vet hva jeg ville gjort/ikke gjort.

JEG er aldri utro. Sånn er det.

Annonse

Nei så absolutt ikke. Jeg hadde hatt null problem med å si nei til demi moore eller hvem som helst annen dame. Jeg tenker ikke med det lille hodet der nede, jeg tenker med det store som er mellom ørene.

Du skulle sett flere av damene som har prøvd å få meg i senga. Men når jeg tenker på kona mi og hvordan det ville være å miste henne, da gjør det at jeg har null problem med å takke nei. Selvfølgelig ser jeg hva som er vakkert etc.... men sex sier jeg nei takk til.

Kona mi aner forresten ikke at jeg skriver her inne.

"Du skulle sett flere av damene som har prøvd å få meg i senga"

- jaha, vi snakker Hill Marta Solberg klassen altså?

ja vi menn er i mange tilfeller veldig enkle sjeler, og det er ikke noe galt i det...

men du, siden du er så hissig på akkurat detta, hvor i helsikke fikk du utroskap fra? det sto da ikke nevnt i artikkelen, gjorde det vel? hvilket bare kan bety en ting: DU er livredd for at noen skal finne ut at du har hatt et sidesprang og fordømmer alle andre som ikke er like "prektig" som deg...

godt forsøk, det skal du ha for...

Gjest snever hjerne du?

"Du skulle sett flere av damene som har prøvd å få meg i senga"

- jaha, vi snakker Hill Marta Solberg klassen altså?

ja vi menn er i mange tilfeller veldig enkle sjeler, og det er ikke noe galt i det...

men du, siden du er så hissig på akkurat detta, hvor i helsikke fikk du utroskap fra? det sto da ikke nevnt i artikkelen, gjorde det vel? hvilket bare kan bety en ting: DU er livredd for at noen skal finne ut at du har hatt et sidesprang og fordømmer alle andre som ikke er like "prektig" som deg...

godt forsøk, det skal du ha for...

Ditt innlegg faller sammen på sin egen urimelighet.

Ha en fin dag

Gjest IngenLurerDenneGutten

Jeg kan ikke svare på hva hun hadde gjort. Tror ikke hun hadde vært utro.

Men det viktigeste er at jeg selv vet hva jeg ville gjort/ikke gjort.

JEG er aldri utro. Sånn er det.

Den går ikke jeg på vaffal. Klysa hadde nok klart å dåne deg til sengs. Du lurer ikke meg;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...