Gå til innhold

jeg vil være litt slem...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den er slitesterk og tåler litt motstand!

Ulempen er sannsynligheten for eh..dype merker rundt håndleddene..

Ja, det hørtes vondt ut... Menmen... Litt smerte liker han nok om han er et hasardiøst mannfolk ikke ulik prototypen på mann med stor M. Ja, du gjettet riktig i forhold til hvem jeg mente med prototypen...

:)

Annonse

tigertrollet

Ja, det hørtes vondt ut... Menmen... Litt smerte liker han nok om han er et hasardiøst mannfolk ikke ulik prototypen på mann med stor M. Ja, du gjettet riktig i forhold til hvem jeg mente med prototypen...

:)

Skulle likt å se om du var like tøff i kjeften om du hadde vært bundet fast med et par Stay Ups 20 Denier (ja, det er strømper)?..vel.. forresten..antakelig hadde vel pikken din stått som et spett og gliset gått fra øre til øre:-D

Du er jaggu forutsigbar..*ler*

Skulle likt å se om du var like tøff i kjeften om du hadde vært bundet fast med et par Stay Ups 20 Denier (ja, det er strømper)?..vel.. forresten..antakelig hadde vel pikken din stått som et spett og gliset gått fra øre til øre:-D

Du er jaggu forutsigbar..*ler*

Her på dol har jeg lest om folk som setter pikken i bur, helt seriøst, og siden jeg ikke trodde han var ærlig når han skrev det så sjekket jeg rundt på nettet etter "pikk i bur", og jeg fant da ut at det ikke er grenser for hva folk gjør, og at tau generelt er for amatører :)

Noe eg kan anbefale er, uten forvarsel fiske fram pikken hans mens han kjører bil, å bøye deg ned å begynne å suge han. Kan love deg at han blir glad. Etter overraskelsen har lagt seg.

Du er en fare i trafikken..

Hadde lite likt at mine barn ble påkjørt pga at han som kjører blir sugd av kjærringa si..

Motto: Stopp i veikanten og bli beskylt for blotting..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...