Gå til innhold

Fu: alder og antall sexpartnere

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tigertrollet

14

• Ulv I Faarikaal

7

• soleil

3

• -Riksklysa

3

Annonse

Gjest ikke så mange:o)

Jeg er ei jente på 25. Lå med min første da jeg var 21 år. Han ville jeg dele livet med og derfor lå jeg med han. Er forresten sammen med han enda, he he.

Hadde flere kjærester før han, men lå med ingen av dem.

Det er viktig å ikke ligge med noen før en er heelt sikker på at det er det rette.

Jeg er ei jente på 25. Lå med min første da jeg var 21 år. Han ville jeg dele livet med og derfor lå jeg med han. Er forresten sammen med han enda, he he.

Hadde flere kjærester før han, men lå med ingen av dem.

Det er viktig å ikke ligge med noen før en er heelt sikker på at det er det rette.

"Det er viktig å ikke ligge med noen før en er heelt sikker på at det er det rette."

Der tenker jeg motsatt.

Det er viktig å ikke si at noen er den rette før en vet hvordan de er i senga.

Annonse

tigertrollet

"Det er viktig å ikke ligge med noen før en er heelt sikker på at det er det rette."

Der tenker jeg motsatt.

Det er viktig å ikke si at noen er den rette før en vet hvordan de er i senga.

Helt enig. Det er naivt å tro noe annet. Det betyr selvsagt ikke at man har knuller alle forbipasserende for å se om de kan være potensielle;-)

Helt enig. Det er naivt å tro noe annet. Det betyr selvsagt ikke at man har knuller alle forbipasserende for å se om de kan være potensielle;-)

nei ikke sant, og noen må kjøpe leketøy (snakker ikke om bamser og dukker nå) for å kompensere for alle de som alikevel bare går rett forbi :-)

god ettermiddag til deg forøvrig...ligger ikke du å "tester" siste mote?

Jeg har faktisk ikke ligget med så mange. Dette er imidlertid noe mange av mine venninner tror, men faktisk er de mye mer løsaktige enn meg! :)

Har vært sammen med 3 og har bare hatt 1 ordentlig onenight stand. (på ferie)

ONS er ikke noe for meg.

I single stunder ville jeg satset på en elsker.

Ulv I Faarikaal

Det er ikke mye å fortelle, ulv. Og, i følge Babette og gamle eventyr, er det tigertroll som sprekker. Jaffal troll.

:-)

Så kjedelig.

A pr pos tigere, så sto "Stovnerløvene" og solgte lodd på Rema på Grorud i dag. Jeg spurte hva de trengte penger til.

Kattemat ?

Dama fikk kaffen i halsen, så jeg måtte foreta førstehjelp. Så vant jeg på nr 33, men de hadde ikke mer premier igjen, så da fikk jeg 50 kroner å kjøpe meg noe selv, sleipinger, de visste selvsagt at de ville få 50-lappen av meg til kattemat.

tigertrollet

nei ikke sant, og noen må kjøpe leketøy (snakker ikke om bamser og dukker nå) for å kompensere for alle de som alikevel bare går rett forbi :-)

god ettermiddag til deg forøvrig...ligger ikke du å "tester" siste mote?

Ja, når det gjelder leketøy så er jeg lett på tråden, det vet du jo..

Hva ER siste moten, klysa?? Hva synes du jeg skal teste ut nå?

Instruktøren ..eh..apparatet på SATS med fastmontert pikk som soleil tipset om? eller..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...