Gå til innhold

Fu: alder og antall sexpartnere

Anbefalte innlegg

Ja, når det gjelder leketøy så er jeg lett på tråden, det vet du jo..

Hva ER siste moten, klysa?? Hva synes du jeg skal teste ut nå?

Instruktøren ..eh..apparatet på SATS med fastmontert pikk som soleil tipset om? eller..

lurer rett og slett på om ikke du sku ha kjøpt en gynge-hest:-) det hadde nok gjort susen? eller rett og slett få deg en mann????

har ikke hatt så vondt i hue på en stund, blir'e mye på'ræ?

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tigertrollet

14

• Ulv I Faarikaal

7

• soleil

3

• -Riksklysa

3

Gjest ikke sign her

Da jeg rundet nitten hadde jeg hatt 2, da jeg rundet toogtyve nærmet det seg 30, så jeg sluttet å telle. Jeg roet meg for alvor da jeg var tredve, men tipper det endelige tallet endte på rundt 50...

Som deg; sluttet å telle. Er gift nå, så det blir ikke flere:) Ble over 50 ja... Er 30 år.

Gjest Frida Freaky

Nå er jeg snart 22, og siden jeg var 15 så har jeg "lekt litt" med 2 stykker (uten å ha samleie) og "kjørt løpet ut" med en da 2 stykker til, deriblant min samboer. Flere blir det nok ikke siden vi går med bryllupsplaner. :)

Jeg ble seksuelt aktiv i 2001, og siden da har jeg ligget med 4.

Annonse

Gjest ikkenånei... jeg er et anstendig menneske nu...!

Jeg er snart 29. Tallet er vel rundt 30 tenker jeg. Mista litt tellinga underveis. De fleste var før fylte 20... Gud for ei flyfille jeg var!

De siste 5 årene har jeg bare vært med mannen min, og det akter jeg å fortsette med!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...