Snupsi Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Kjære deg som måtte lese dette! Jeg har for lenge siden deltatt aktivt her inne, men har av ulike grunner ikke vist meg her på langsommelig tid. Nå er jeg her igjen, og oppserverer at ingen av de som var her på samme tid som meg er her lenger. Jeg håper det betyr at disse har lykkes:-) Selv er jeg ikke så heldig. Skulle gjerne ha kommet i kontakt med dere... Hvor chatter dere? Håper noen tar seg tid til å svare! Med vennlig hilsen Snupsi - tidligere Tutta 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104390-ingen-gamle-igjen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vikinne Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Hei på deg! Jeg kjenner dessverre ikke igjen nikket ditt, men siden du er en av de "gamle" har vi nok "prata" sammen før. Jeg er her på DOL siden 99 og vi har heller ikke lykkes enda. Har 4 icsi, 1 ivf og 1 iui bak meg, problemet er dårlig sædkvalitet. Vi skal kanskje i juni i gang igjen med et nytt forsøk. Du kan stikke innom chatten på www.fub.no. Der er det ofte mange andre, men sent på kvelden. Hadde forresten andre nikk før, bl.a. Skog. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104390-ingen-gamle-igjen/#findComment-604119 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snupsi Skrevet 10. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2003 Hei på deg! Jeg kjenner dessverre ikke igjen nikket ditt, men siden du er en av de "gamle" har vi nok "prata" sammen før. Jeg er her på DOL siden 99 og vi har heller ikke lykkes enda. Har 4 icsi, 1 ivf og 1 iui bak meg, problemet er dårlig sædkvalitet. Vi skal kanskje i juni i gang igjen med et nytt forsøk. Du kan stikke innom chatten på www.fub.no. Der er det ofte mange andre, men sent på kvelden. Hadde forresten andre nikk før, bl.a. Skog. Mvh Hei! Takk for svaret! Jeg kjenner igjen nicket ditt. Det var vel helst "Skog" du brukte den gangen jeg var innom, men har også vært borti "vikinne" på innleggene. Vi kommer oss liksom ingen vei. Har PCOS og ingen mens - så dermed går det heller dårlig. De sier at det kan la seg ordne likevel, men jeg har fått en slik dårlig behandling ved sykehuset at jeg kvier meg for å dra dit. Slik er den saken! Nå prøver jeg å mote meg opp igjen. Kanskje derfor jeg kommer innom igjen for å snakke med mine "medsøstre". Stikker innom chatten en kveld. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104390-ingen-gamle-igjen/#findComment-604153 Del på andre sider Flere delingsvalg…
x-woman Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Hei! Takk for svaret! Jeg kjenner igjen nicket ditt. Det var vel helst "Skog" du brukte den gangen jeg var innom, men har også vært borti "vikinne" på innleggene. Vi kommer oss liksom ingen vei. Har PCOS og ingen mens - så dermed går det heller dårlig. De sier at det kan la seg ordne likevel, men jeg har fått en slik dårlig behandling ved sykehuset at jeg kvier meg for å dra dit. Slik er den saken! Nå prøver jeg å mote meg opp igjen. Kanskje derfor jeg kommer innom igjen for å snakke med mine "medsøstre". Stikker innom chatten en kveld. Hilsen Heisann og velkommen igjen. Jeg er ny her på forumet og lurer på er det manglende eggløsning som er ditt problem? Jeg har selv fått påvist manglende eggløsning men ikke PCSO ennå. Legene er liksom ikke enig. Jeg skal prøve inseminasjon for første gang istedenfor IVF, men jeg vet ikke hva som kan vente meg. Reagerte du på puregon når du prøvde .... legen min mente at det var ikke alle med manglende eggl. som ville gjøre det.... Uansett lykke til hvis du er i gang igjen. Ikke la sykehuset " ta" deg. Det er ikke verd det. Ha en fin uke 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104390-ingen-gamle-igjen/#findComment-605430 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Albertine Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Hei Tutta! Jeg husker deg fra før, vi hadde koselige stunder på småprat. Du bor i nord, ikke sant? Jeg bodde den gang i Finnmark, i ei bygd som nå er verdensberømt. Brukte vel nicket Cantus den gangen. Er bare inne og smugleser for tiden, for jeg er i uke 33 med nr. 2 og kvalifiserer ikke lenger til mye spalteplass her inne. Hvordan har du det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104390-ingen-gamle-igjen/#findComment-605660 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snupsi Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Hei Tutta! Jeg husker deg fra før, vi hadde koselige stunder på småprat. Du bor i nord, ikke sant? Jeg bodde den gang i Finnmark, i ei bygd som nå er verdensberømt. Brukte vel nicket Cantus den gangen. Er bare inne og smugleser for tiden, for jeg er i uke 33 med nr. 2 og kvalifiserer ikke lenger til mye spalteplass her inne. Hvordan har du det? Hei Cantus! Gjett om jeg husker deg! Tenkte på deg her om dagen faktisk. Så på en film som du kjenner godt til:-) Så gledelig å høre om din omstendighet. Hvordan gikk det til? Hos oss går det ikke så bra på barnefronten! Alt ved det samme gamle. Da jeg sluttet i her i forumet for lenge siden, brøt jeg også kontakten med RiTø. Det ble for tøft med en slik lege som jeg hadde. Men nå prøver jeg å mote meg opp igjen. Er på ny søkt inn, nå på UNN (samme sykehus), i håp om å få en annen lege. Vet ikke om jeg er klar for det igjen, men jeg får liksom ikke fred i meg. Dessuten flyr jo årene så fort avsted. Et tydelig bevis på det er jo at du venter nummer to. Har du jente eller gutt? Vet du hva nummer to blir? Det var koselig å høre fra deg! Ønsker deg alt godt! Klem fra Tutta 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104390-ingen-gamle-igjen/#findComment-607943 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snupsi Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Heisann og velkommen igjen. Jeg er ny her på forumet og lurer på er det manglende eggløsning som er ditt problem? Jeg har selv fått påvist manglende eggløsning men ikke PCSO ennå. Legene er liksom ikke enig. Jeg skal prøve inseminasjon for første gang istedenfor IVF, men jeg vet ikke hva som kan vente meg. Reagerte du på puregon når du prøvde .... legen min mente at det var ikke alle med manglende eggl. som ville gjøre det.... Uansett lykke til hvis du er i gang igjen. Ikke la sykehuset " ta" deg. Det er ikke verd det. Ha en fin uke Hei x-woman. Koslig å få svar i fra deg! Når det gjelder min situasjon så mangler jeg mensen helt og holdent. Det har jeg gjort siden 1996. Jeg har prøvd hormonkurer uten resultat. Jeg har prøvd p-pille uten resultat. Og jeg har gått på metformin uten resultat. Videre har sykehuset rotet så fælt med papirene mine at når jeg kom i systemet gjorde ventetiden det til at jeg var nødt til å betale for IVF. Dette syntes jeg var svært urettferdig da jeg egentlig skulle vært ferdigbehandlet til egenandelen ble innført. Jeg kom i diskusjon med min daværende lege ved IVF-sekskjonen og til slutt var jeg så nedbrutt av denne legen at jeg ikke klarte å fortsette. Men nå er jeg redd for at årene løper i fra meg. Så nå skal jeg inn i systemet igjen. Gruer meg fælt, men jeg har jo et håp om at det skal ende godt:-) Bruker du å være å chatte? Kanskje vi kan møtes på chatten? Ønsker deg/dere lykke til! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104390-ingen-gamle-igjen/#findComment-607964 Del på andre sider Flere delingsvalg…
x-woman Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Hei x-woman. Koslig å få svar i fra deg! Når det gjelder min situasjon så mangler jeg mensen helt og holdent. Det har jeg gjort siden 1996. Jeg har prøvd hormonkurer uten resultat. Jeg har prøvd p-pille uten resultat. Og jeg har gått på metformin uten resultat. Videre har sykehuset rotet så fælt med papirene mine at når jeg kom i systemet gjorde ventetiden det til at jeg var nødt til å betale for IVF. Dette syntes jeg var svært urettferdig da jeg egentlig skulle vært ferdigbehandlet til egenandelen ble innført. Jeg kom i diskusjon med min daværende lege ved IVF-sekskjonen og til slutt var jeg så nedbrutt av denne legen at jeg ikke klarte å fortsette. Men nå er jeg redd for at årene løper i fra meg. Så nå skal jeg inn i systemet igjen. Gruer meg fælt, men jeg har jo et håp om at det skal ende godt:-) Bruker du å være å chatte? Kanskje vi kan møtes på chatten? Ønsker deg/dere lykke til! Klem fra Jeg synes nå det er kjekt at du har bestemt deg for å prøve igjen Kjedelig med det du har vært igjennom. Jeg er også ganske sint på denne egenandelen vi må betale. I det ene øyeblikket maser politikerne om at vi produserer for lite barn i Norge o.s.v, det er jo ikke akkurat noen løsning slik som de har gjort det med denne egenandelen. Vi er jo mange som ønsker barn, og mange som ønsker men som ikke har råd. Ja,ja vi er nå igang og det er kjekt. Jeg har heller aldri hatt noe særlig menstruasjon unntaken når jeg gikk på pillen. Så det skal bli spennende å se..... Jeg har aldri vært på chatten, men jeg tenkte at nå som jeg var i gang skulle jeg prøve meg en dag. Men så holder jeg på med eksamener nå, så jeg må vente til det værste er over. Skal ha en i morgen, ugh, men så er det inseminasjon på torsdag. Gleder meg Men vi snakkes der sikkert en gang. LYkke til videre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104390-ingen-gamle-igjen/#findComment-608160 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.