Gjest anonym right now Skrevet 10. mai 2003 Skrevet 10. mai 2003 ÅÅ, nå har jeg gjort det jeg hadde bestemt meg for IKKE å gjøre; ha sex uten kondom... er nemlig "mellom" to p-piller. Men våkna opp med samboeren, var så koselig atte, og han er flink med hendene sine..*sss* Da gikk det en vei.. "bare måtte mens ungen så på morgen barneTV" Siden det er en stund siden sist er jeg vel tilgitt??..sukk 0 Siter
tigertrollet Skrevet 10. mai 2003 Skrevet 10. mai 2003 Du blir sikkert tilgitt av krabaten som muligens popper ut om ni mndr:o) 0 Siter
darma Skrevet 10. mai 2003 Skrevet 10. mai 2003 Du blir sikkert tilgitt av krabaten som muligens popper ut om ni mndr:o) hoho! det hadde lilletulla og samboeren satt pris på! Hadde besøk av ei veninne med barn på 6 mnd, ble NESTEN verpesjuk.. bare nesten da... 0 Siter
darma Skrevet 10. mai 2003 Skrevet 10. mai 2003 Du blir sikkert tilgitt av krabaten som muligens popper ut om ni mndr:o) Jeg leste den tidliger tråden om bytte av nick, tenkte at da man er anonym må man ikke glemme å skifte navn..hehe*avslørt* 0 Siter
tigertrollet Skrevet 10. mai 2003 Skrevet 10. mai 2003 hoho! det hadde lilletulla og samboeren satt pris på! Hadde besøk av ei veninne med barn på 6 mnd, ble NESTEN verpesjuk.. bare nesten da... Hehe, du er ikke den første som glemmer å skifte nick. Like morsomt hver gang..*humre litt* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.