Gå til innhold

Virkelig..Hmmm?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

Leste tråd ang. alder&sexpartnere, og har lest tilsvarende tråder her før..

Underlig lesning..

Det virker som dol folket er påfallende sjeldent utro, og INGEN er så mye som ørlitte granne lette på tråden..

Nei, jasså..

Det med utroskapen er jo vel og bra.

Men det er min overbeviste mening at en person på rundt tredve år bør ha hatt sex med mer enn 3 personer.

Alt under en 15-20 expartnere (med mindre man gifta seg i 16 års alderen) peker i retning av at vedkommende enten er børstygg eller sosialt uheldigstilt... Hvis man da har rukket å bli, 30,40,50 år..

Eller dypt religøs, men andre tråder her inne trekker i grunn sansynligheten for dette som forklaringsmodell noe ned..

Sitter folk rett&slett på nett og juger? (fordi sex fortsatt er skittent og noe en ikke vedkjenner seg å ha hatt, og spesielt ikke med andre en samboer, og hvertfall ikke noen tilfeldige på byen)

Eller er det fortsatt en eksisterende teori at man er et bedre menneske om man ikke har "tifeldig sex"(altså med noen du ikke kunne tenke deg å leve resten av livet sammen med) i det hele tatt..?

Hva er dealen her folkens? :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104410-virkelighmmm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

23

• SierDuDet

12

• Dorthe

8

• Zakk Wylde

8

tigertrollet

"tredve år bør ha hatt sex med mer enn 3 personer."

Hehe, nå beveger du deg inn på provoserende påstander for mange..

Antall sexpartnere avhenger jo av mange faktorer (spes alder og hvor lenge vedkommende har vært singel siden debut).. noen blander også moral inn som en faktor.

Selv om kvalitet overgår kvantitet mener jeg også at et minimum av bredde i sammenligningsgrunnlaget er sunnt:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104410-virkelighmmm/#findComment-604301
Del på andre sider

laguna1365380434

"tredve år bør ha hatt sex med mer enn 3 personer."

Hehe, nå beveger du deg inn på provoserende påstander for mange..

Antall sexpartnere avhenger jo av mange faktorer (spes alder og hvor lenge vedkommende har vært singel siden debut).. noen blander også moral inn som en faktor.

Selv om kvalitet overgår kvantitet mener jeg også at et minimum av bredde i sammenligningsgrunnlaget er sunnt:-)

Jeg er klar over aspektene med alder, sivilstatus og også "tilgang"..

Bor man i by, reiser mye, osv, osv er vel sjansene for å møte noen som er spennende nok til å ha sex med større..

Men grunnen til at jeg skrev, det jeg skrev er akkurat det at jeg tror mange blander inn moral, som etter min mening ikke har noe der å gjøre..

Jeg mener at hvis du ikke blander inn denne moralen, og er/har vært singel og innimellom møter mennesker av motsatt kjønn er det veldig rimelig å ha hatt sex med flere enn det som blir hevdet..:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104410-virkelighmmm/#findComment-604314
Del på andre sider

laguna1365380434

"Alt under en 15-20 expartnere (med mindre man gifta seg i 16 års alderen) peker i retning av at vedkommende enten er børstygg eller sosialt uheldigstilt..."

*knegg* Hvor mange har du egentlig ligget med?

Vel, jeg er 29 år, og har siden det ble legalt og jeg begynte å intressere meg sikkert sjekka opp hele 3-5 gutter i året(minst!!):-O..

(I de periodene jeg har vært singel..)

Så mer enn 20 gjør meg nok til ei skikkelig sklie, ja..

Det skulle bare mangle, at jeg som ung&atraktiv dame, ikke tok for meg av det jeg vil ha.. ;)

Jeg trodde etter vært man hadde kommet så langt at ideen med "å vente rundt på den rette" ble regnet som relativt arkaisk..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104410-virkelighmmm/#findComment-604320
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Jeg er enig, heller til at folk ikke synes dette er så spennende lengere så de juger på seg mindre antall, eller hva nå grunnen er!!!

Jeg er 27, har hatt ca 7 forskjellige, men den sista har vart i over 7 år da.. (hmm, ble mye 7.tall her)

Jepp.. Jeg tror det er løgn&bedrag..

Og desverre tror jeg grunnen til at folk juger om antall sexpartnere, er at mange fortsatt, av moralske årsaker, ikke aksepterer et høyt(?) tall.. Selvom det selvsagt sjeldent sies rett ut..:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104410-virkelighmmm/#findComment-604327
Del på andre sider

tigertrollet

Jeg er klar over aspektene med alder, sivilstatus og også "tilgang"..

Bor man i by, reiser mye, osv, osv er vel sjansene for å møte noen som er spennende nok til å ha sex med større..

Men grunnen til at jeg skrev, det jeg skrev er akkurat det at jeg tror mange blander inn moral, som etter min mening ikke har noe der å gjøre..

Jeg mener at hvis du ikke blander inn denne moralen, og er/har vært singel og innimellom møter mennesker av motsatt kjønn er det veldig rimelig å ha hatt sex med flere enn det som blir hevdet..:o)

Jeg er helt enig i at moral ikke har noe med seksuelt behov. Men det er et faktum at mange synes det.

Mitt antall består jaffal av mange gode og lærerike opplevelser jeg ikke ville vært foruten. Og det var helt klart vanvittig moralsk riktig av meg å pule dem;-P

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104410-virkelighmmm/#findComment-604343
Del på andre sider

laguna1365380434

Jeg er helt enig i at moral ikke har noe med seksuelt behov. Men det er et faktum at mange synes det.

Mitt antall består jaffal av mange gode og lærerike opplevelser jeg ikke ville vært foruten. Og det var helt klart vanvittig moralsk riktig av meg å pule dem;-P

Samme her..! Mine har stort sett vært så bra at det hadde vært umoralsk å la være..;o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104410-virkelighmmm/#findComment-604355
Del på andre sider

Gjest Humlepungen

Det er det jeg lurer på også..;o)

He he. Ja men jeg tror faktisk folk ikke lyver så alt for mye her inne. Bare mannfolk som skal fortelle hvor langt utstyr de egentlig har;o)

Folk er nok ikke så lette på tråden som en kan tro. Mange skryter på seg mange partnere(av en eller annen merkelig grunn). Spesielt mannfolk skryter, men det vet vi vel alle. Jeg personlig synes det er bedre å skryte av hvor FÅ partnere en har hatt, hvis en på død og liv skal skryte. Men så er jeg vel kanskje gammeldags. Men takk og lov for det;o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104410-virkelighmmm/#findComment-604452
Del på andre sider

laguna1365380434

He he. Ja men jeg tror faktisk folk ikke lyver så alt for mye her inne. Bare mannfolk som skal fortelle hvor langt utstyr de egentlig har;o)

Folk er nok ikke så lette på tråden som en kan tro. Mange skryter på seg mange partnere(av en eller annen merkelig grunn). Spesielt mannfolk skryter, men det vet vi vel alle. Jeg personlig synes det er bedre å skryte av hvor FÅ partnere en har hatt, hvis en på død og liv skal skryte. Men så er jeg vel kanskje gammeldags. Men takk og lov for det;o)

Tja.. Jeg tror det er vanlig at jenter juger på seg færre enn de har hatt(og gutter noen ganger fler, ja, men da sørger de gjerne for å gjøre det i "rett" fora)

Og det jeg synes er ille med det er både at det peker mot en kjønnsmoral som fortsatt betegner sex som noe skittent, som du bør ha hatt lite av for å være ett anstendig menneske..

Og den tankegangen går i bunn&grunn utover jentene, som fortsatt lett blir negativt omtalt&sklier, hvis de har hatt næringsvett nok til å gripe for seg av livets goder..

Hvis du er grei&snill mot dine partnere, husker kondom er det da for pokker bare å kjøre på..

Så lenge sex er frivillig mellom to (eller fler) er det ikke et problem med for mye. De fleste får vel heller ett problem med for lite, der de går å nekter seg alt, og venter på "den rette", som ikke nødvendigvis dukker opp engang.

Kanskje fordi han er opptatt med å hygge seg med en mindre moralsk opphengt og livsglad jente;o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104410-virkelighmmm/#findComment-604484
Del på andre sider

Annonse

Gjest Humlepungen

Tja.. Jeg tror det er vanlig at jenter juger på seg færre enn de har hatt(og gutter noen ganger fler, ja, men da sørger de gjerne for å gjøre det i "rett" fora)

Og det jeg synes er ille med det er både at det peker mot en kjønnsmoral som fortsatt betegner sex som noe skittent, som du bør ha hatt lite av for å være ett anstendig menneske..

Og den tankegangen går i bunn&grunn utover jentene, som fortsatt lett blir negativt omtalt&sklier, hvis de har hatt næringsvett nok til å gripe for seg av livets goder..

Hvis du er grei&snill mot dine partnere, husker kondom er det da for pokker bare å kjøre på..

Så lenge sex er frivillig mellom to (eller fler) er det ikke et problem med for mye. De fleste får vel heller ett problem med for lite, der de går å nekter seg alt, og venter på "den rette", som ikke nødvendigvis dukker opp engang.

Kanskje fordi han er opptatt med å hygge seg med en mindre moralsk opphengt og livsglad jente;o)

Noe moral trenger vi i dette samfunnet på alle områder. Også når det gjelder sex. Hvis ikke sporer ting helt av. Jeg personlig syns det virker lett på tråden å kjøre på med hvem som helst bare så lenge en har kondom på. Men det er meg. Og det synes jeg uansett kjønn det omhandler.

Men jeg er enig i det du sier om forskjellsbehandlingen av jenter og gutter. Det er feil at jenter blir kallt horer og gutter skjørtejegere og lignende. Det er helt på trynet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104410-virkelighmmm/#findComment-604505
Del på andre sider

Bør ha hatt sex med mer enn tre personer? Bør? Hehehe. Og at en sannsynligvis er "børstygg" eller "sosialt uheldigstilt" dersom en ikke har rekki å feie over minst 15-20 sexpartnere før fylte tredve? Ja, du er kul!:-) Asså, det kan være andre grunner til at en har hatt få ligg, enn det at en er stygg og/eller en typisk taper. Jeg for min del har aldri hatt et one night stand, og det er ikke fordi jeg er hverken stygg eller noen taper, men rett og slett fordi jeg er så jævla sjenert.

Synes heller problemet her inne har vært tvangsaktigee forestillinger om at alt av mer eller mindre spesielle seksuelle varianter er helt vanlige og heeeelt naturlige. For eksempel rævpuling. Ser heller ikke poenget i å naturliggjøre homofile aktiviteter.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104410-virkelighmmm/#findComment-604546
Del på andre sider

laguna1365380434

Noe moral trenger vi i dette samfunnet på alle områder. Også når det gjelder sex. Hvis ikke sporer ting helt av. Jeg personlig syns det virker lett på tråden å kjøre på med hvem som helst bare så lenge en har kondom på. Men det er meg. Og det synes jeg uansett kjønn det omhandler.

Men jeg er enig i det du sier om forskjellsbehandlingen av jenter og gutter. Det er feil at jenter blir kallt horer og gutter skjørtejegere og lignende. Det er helt på trynet.

Hvorfor trenger vi egentlig moral også på seksualfronten?

Bortsett fra det budet som gjelder på alle områder av livet , om å være snill og grei, og ikke skade andre?

Jeg mener såkalt seksualmoral kun fremelsker skamfølelse og uhygge, og jeg ser ikke noe behov for den..:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104410-virkelighmmm/#findComment-604547
Del på andre sider

laguna1365380434

Bør ha hatt sex med mer enn tre personer? Bør? Hehehe. Og at en sannsynligvis er "børstygg" eller "sosialt uheldigstilt" dersom en ikke har rekki å feie over minst 15-20 sexpartnere før fylte tredve? Ja, du er kul!:-) Asså, det kan være andre grunner til at en har hatt få ligg, enn det at en er stygg og/eller en typisk taper. Jeg for min del har aldri hatt et one night stand, og det er ikke fordi jeg er hverken stygg eller noen taper, men rett og slett fordi jeg er så jævla sjenert.

Synes heller problemet her inne har vært tvangsaktigee forestillinger om at alt av mer eller mindre spesielle seksuelle varianter er helt vanlige og heeeelt naturlige. For eksempel rævpuling. Ser heller ikke poenget i å naturliggjøre homofile aktiviteter.

Vel.. Man gikk kanskje litt hardt ut her med tall.. Men jeg mener det litt.

Veldig få tredveåringer jeg vet om har bare feid 3. Og de som har har stort sett passet i kategorien min.. Også har de unnskyldt seg med seksualmoral, hvilket selvfølgelig bare er sludder.

Eller så er det de som ikke tør å si det som det er, fordi de er redd for å få den latterlige seksualmoralen slengt etter seg..

Sjenanse er herved godkjent fritaksgrunn;o) Selvfølgelig har du rett i at det er flere grunner, jeg prøvde å sette det litt på spissen her..

Og, tja analsex er ett tema jeg har lite å si om. Jeg personelig styrer unna.. Men om andre har lyst, så må de da gjerne det..:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104410-virkelighmmm/#findComment-604574
Del på andre sider

vet nå ikke helt hor du vil med detta, men...

uansett, det å undertrykke sitt behod er ren skjær idioti, og de som hevder å ikke ha et behov, ja de mener jeg juger så det renner...

har man et behov, så gjør man noe med det. noen bruker hånda, andre har et ONS...

hva hver enkelt gjør er opp til hver og en. jeg kan ikke dømme jørgensen på hjørnet fordi han velger ONS. kan heller ikke dømme baker hansen for å bruke hånda...

men jeg kan gjøre noe med mitt eget behov, og når det er som værst, ja da er ikke hånda et fullgodt alternativ...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104410-virkelighmmm/#findComment-604605
Del på andre sider

vet nå ikke helt hor du vil med detta, men...

uansett, det å undertrykke sitt behod er ren skjær idioti, og de som hevder å ikke ha et behov, ja de mener jeg juger så det renner...

har man et behov, så gjør man noe med det. noen bruker hånda, andre har et ONS...

hva hver enkelt gjør er opp til hver og en. jeg kan ikke dømme jørgensen på hjørnet fordi han velger ONS. kan heller ikke dømme baker hansen for å bruke hånda...

men jeg kan gjøre noe med mitt eget behov, og når det er som værst, ja da er ikke hånda et fullgodt alternativ...

Men jeg ville dømt baker hansen om han brukte hånda mens han bakte brø !

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104410-virkelighmmm/#findComment-604688
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...