Gå til innhold

Virkelig..Hmmm?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

23

• SierDuDet

12

• Dorthe

8

• Zakk Wylde

8

Jepp.. Jeg tror det er løgn&bedrag..

Og desverre tror jeg grunnen til at folk juger om antall sexpartnere, er at mange fortsatt, av moralske årsaker, ikke aksepterer et høyt(?) tall.. Selvom det selvsagt sjeldent sies rett ut..:o)

Pst!

Har du sett American Pie 2:

Formel for å regne ut det reelle antall sexpartnere som en person sier at h*n har hatt:

jenter: antall hun sier, ganger tre

gutter: antall han sier, delt på tre

Voila!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104410-virkelighmmm/page/2/#findComment-604791
Del på andre sider

Dersom du har hatt 15 eller flere partnere når du er 30, så sier vel det mer om personligheten.

Sjangsen er vel da stor for at man har personlighet som en møkkahaug, da ingen tydligvis orker å leve med deg i lengden.

Eller man er så grunn og umoden at man tror det er noe å skryte av å ha hatt mange forskjellige.

Det er tydligvis en skjeldenhet her inne å finne den rette som man kan ha hemningsløs herlig sex med i år etter år, og ikke ønske noen andre, men det er kanskje det som gjør at mange blir sittende her, med den ene handa på tastaturet, og den andre på junior, eller med siste skrik av dildo tilgjengelig, mens det skrytes uhemmet av avansert sex med et utall av drømmepartnere ?

De som en skjelden gang klarer å få seg noe, har vel da partnere som hadde skremt ei grågås av mjøsa.

Teorien din er hvertfall noe av det dummeste jeg har hørt.

Det sier litt om virkligheten at de er så imponert over kjendiser at de hadde ofret allt for å få ei sånn i seng, eller ei som hadde liknet ørlitegrann, og dermed også tror at alle andre er på samme måten .

Faktisk er det sånn at noen av oss har ei sånn det drømmes om, og beholder de. Da trenger man ikke drømme om kjendiser, det blir bare kjedelig !

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104410-virkelighmmm/page/2/#findComment-604797
Del på andre sider

Dersom du har hatt 15 eller flere partnere når du er 30, så sier vel det mer om personligheten.

Sjangsen er vel da stor for at man har personlighet som en møkkahaug, da ingen tydligvis orker å leve med deg i lengden.

Eller man er så grunn og umoden at man tror det er noe å skryte av å ha hatt mange forskjellige.

Det er tydligvis en skjeldenhet her inne å finne den rette som man kan ha hemningsløs herlig sex med i år etter år, og ikke ønske noen andre, men det er kanskje det som gjør at mange blir sittende her, med den ene handa på tastaturet, og den andre på junior, eller med siste skrik av dildo tilgjengelig, mens det skrytes uhemmet av avansert sex med et utall av drømmepartnere ?

De som en skjelden gang klarer å få seg noe, har vel da partnere som hadde skremt ei grågås av mjøsa.

Det sier litt om virkligheten at de er så imponert over kjendiser at de hadde ofret allt for å få ei sånn i seng, eller ei som hadde liknet ørlitegrann, og dermed også tror at alle andre er på samme måten .

Faktisk er det sånn at noen av oss har ei sånn det drømmes om, og beholder de. Da trenger man ikke drømme om kjendiser, det blir bare kjedelig !

"Dersom du har hatt 15 eller flere partnere når du er 30, så sier vel det mer om personligheten. Sjangsen er vel da stor for at man har personlighet som en møkkahaug, da ingen tydligvis orker å leve med deg i lengden."

Jeg ligger åpenbart syltynt ann.

Be for meg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104410-virkelighmmm/page/2/#findComment-604820
Del på andre sider

Min deal, og jeg er frivillig singel og trives sånn, er at man knuller når man har lyst og har muligheten, så lenge man forteller sin partner at knulling er det man vil, og ikke noe mer, sånn at hun/han ikke blir såret.

Grei deal, spør du meg, og med en sånn innstilling er ikke 20 stk. som 30-åring mye.

Jeg er mer skeptisk til jenter som har hatt 5 meget seriøst forhold og har elsket fyren, enn jenter som har knulla 60 stykker.

Knulling er en ærlig ting, det er ikke det å "elske" gud og hvermann.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104410-virkelighmmm/page/2/#findComment-604822
Del på andre sider

Gjest QuePasta

"Hva er dealen her, folkens?"

Det er faktisk veldig lett å svare på:

Fra folkehelsas rapport om seksualvaner:

"I 1987, 1992 og 1997 var median antall partnere hittil i livet for personer uten samboendepartner h.h.v. 6, 5 og 7 for menn og 6, 5 og 6 for kvinner. "

10.000 personer ble spurt hver gang. Undersøkelsen var anonym.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104410-virkelighmmm/page/2/#findComment-604858
Del på andre sider

Annonse

Gjest Humlepungen

Hvorfor trenger vi egentlig moral også på seksualfronten?

Bortsett fra det budet som gjelder på alle områder av livet , om å være snill og grei, og ikke skade andre?

Jeg mener såkalt seksualmoral kun fremelsker skamfølelse og uhygge, og jeg ser ikke noe behov for den..:o)

En kan se i deler av verden der såkallt moral mangler på forskjellige områder. Tilstandene er ikke akkurat bra i de delene/kulturene i verden.

Jeg mener 100% at moral trengs på alle felt. Jeg mener at sex skal være gøy, men at det ikke er noen lek om du forstår hva jeg mener.

Der er vi forskjellige i holdningen. Face it

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104410-virkelighmmm/page/2/#findComment-604888
Del på andre sider

Gjest dama i gata

Javel: så er jeg en møkkahaug... men jeg er gift og har det helt fint! Og jeg skryter ikke av noe... (heller det motsatte..? hm, vel jeg forteller i alle fall ikke hvor mange jeg har vært med).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104410-virkelighmmm/page/2/#findComment-604898
Del på andre sider

laguna1365380434

Hvorfor skulle det tyde på at man har "personlighet som en møkkahaug"?

synes det tyderpå at man har en livsglad&hyggelig personlighet, om man vet å ta for seg av det livet har å by på..

Det er da heller ingen motsetning mellom å drømme om å finne en spesiell en vakker dag, og å more seg før vedkommende eventuelt dukker opp for å oppfylle dine drømmer..

Hvorfor du trekker inn kjendiser skjønner jeg forøvrig ingenting av.. Å ville ligge med masse kjendiser er da en helt annen diskusjon, og jeg tror ikke det er mange som ser på det som noe sunnhetstegn.

Teorien min er slett ikke dum den er fiffig;o).

De som forfekter "høy seksualmoral" er gjerne de som ikke får seg noe uansett og derfor ikke har noe å tape på å lansere idiotiske teorier om antall o.l, slik at de som kunne ha fått seg noe skal skamme seg og føle seg som umoralske, dårlige mennesker..

Selvom de har det bare har det kjekt og hyggelig og ike skader noen som helst..:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104410-virkelighmmm/page/2/#findComment-605058
Del på andre sider

laguna1365380434

Min deal, og jeg er frivillig singel og trives sånn, er at man knuller når man har lyst og har muligheten, så lenge man forteller sin partner at knulling er det man vil, og ikke noe mer, sånn at hun/han ikke blir såret.

Grei deal, spør du meg, og med en sånn innstilling er ikke 20 stk. som 30-åring mye.

Jeg er mer skeptisk til jenter som har hatt 5 meget seriøst forhold og har elsket fyren, enn jenter som har knulla 60 stykker.

Knulling er en ærlig ting, det er ikke det å "elske" gud og hvermann.

Nettopp..:o) Igjen er jeg helt enig med deg..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104410-virkelighmmm/page/2/#findComment-605061
Del på andre sider

laguna1365380434

"Hva er dealen her, folkens?"

Det er faktisk veldig lett å svare på:

Fra folkehelsas rapport om seksualvaner:

"I 1987, 1992 og 1997 var median antall partnere hittil i livet for personer uten samboendepartner h.h.v. 6, 5 og 7 for menn og 6, 5 og 6 for kvinner. "

10.000 personer ble spurt hver gang. Undersøkelsen var anonym.

Veldig interesant med tallene du presenterer..

Det visste jeg ikke. Jeg syntes det hørtes veldig lite ut i forhold til hva jeg trodde var normalen. Men her er det sikkert store forskjeller mellom distrikter, livstil, alder o.l

Hvis statistikken er laget ved å spørre helt tilfeldige så kan enkelte grupperinger ha trukket gjennomsnittet ned.

Jeg tror fortsatt det er vanlig og normalt med en ca 20 ex-sexpartnere hvis en er ca 30 og er fra by.

Ting var annerledes for 40 år siden så det er klart f.eks de vil svare annerledes og derfor trekke statistikken ned.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104410-virkelighmmm/page/2/#findComment-605079
Del på andre sider

Siden jeg er noe eldre og har vært singel mye og kan sammenligne med mine venninner er jeg mest overrasket over at noen på tredve og over husker det nøyaktige antallet. Nå er jeg noe avskåret fra å gå mye ut pga at jeg sjelden har barnevakt men at mine single venninner har 6-8 partnere hvert år er helt sikkert

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104410-virkelighmmm/page/2/#findComment-605161
Del på andre sider

Gjest treve år og tre stk.

Tror det er mange som har lange forhold, og dermed trekker statistikken ned.

Jeg hadde samme kjæreste fra jeg var 16 til jeg var 19, så hadde jeg et år hvor jeg hadde det gøy og flørtet masse, men bare hadde sex med en, og så ble jeg sammen med ham jeg har vært sammen med siden (min nåværende mann). Dette gir tre partnere totalt i mitt tredveårige liv.

I min vennegjeng vil dette være veldig normalt,kanskje jeg kunne ha rukket over noen flere det året jeg var mer eller mindre singel, men det hadde ikke trukket opp antallet så enormt om jeg hadde hatt et par partnere til dette året.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104410-virkelighmmm/page/2/#findComment-605163
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Siden jeg er noe eldre og har vært singel mye og kan sammenligne med mine venninner er jeg mest overrasket over at noen på tredve og over husker det nøyaktige antallet. Nå er jeg noe avskåret fra å gå mye ut pga at jeg sjelden har barnevakt men at mine single venninner har 6-8 partnere hvert år er helt sikkert

Det er mitt inntrykk også.. At single mennesker som har anledning til å komme ut blandt folk, MINST sjekker opp en 3-5 stk i året(og det er jo faktisk ikke så mange, under en hver annen måned..)..Hvis det ikke er noe veldig galt med vedkommende...

Og da kan man jo bare legge sammen, det blir FORT over tyve, ja..:o)

Også sitter de som ikke får å finner på underlige moralbegreper og venter på den rette, som kanskje aldri kommer..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104410-virkelighmmm/page/2/#findComment-605180
Del på andre sider

laguna1365380434

Tror det er mange som har lange forhold, og dermed trekker statistikken ned.

Jeg hadde samme kjæreste fra jeg var 16 til jeg var 19, så hadde jeg et år hvor jeg hadde det gøy og flørtet masse, men bare hadde sex med en, og så ble jeg sammen med ham jeg har vært sammen med siden (min nåværende mann). Dette gir tre partnere totalt i mitt tredveårige liv.

I min vennegjeng vil dette være veldig normalt,kanskje jeg kunne ha rukket over noen flere det året jeg var mer eller mindre singel, men det hadde ikke trukket opp antallet så enormt om jeg hadde hatt et par partnere til dette året.

Jeg tok det som en forutsetning med noen lange singelperioder da..:o)

Jeg mener at hvis du debuterer som feks 18 åring, sjekker opp f.eks en ny i gjennomsnitt 4 ganger i året(og det høres jo ikke mye ut?) Så kan du jo regne ut hvor mange det blir når vedkommende har blitt f.eks 36..

Jeg skrev egentlig innlegget for å provosere litt, da jeg synes det virker som folk juger ørbittelittegrann;)

Og jeg tror grunnen til at folk juger om sånt desverre er at man er livredd for innehaverne av en arkaisk og fordømmende seksualmoral som mener at mer enn 2 elskere før ekteskapet og du er for en supersklie å regne. Og at all sex uten kjærlighet egentlig er skittent..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104410-virkelighmmm/page/2/#findComment-605187
Del på andre sider

Det er mitt inntrykk også.. At single mennesker som har anledning til å komme ut blandt folk, MINST sjekker opp en 3-5 stk i året(og det er jo faktisk ikke så mange, under en hver annen måned..)..Hvis det ikke er noe veldig galt med vedkommende...

Også sitter de som ikke får å finner på underlige moralbegreper og venter på den rette, som kanskje aldri kommer..

Hmm.. Har du blitt konfrontert med noe som du ikke vil ha på deg...?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104410-virkelighmmm/page/2/#findComment-605235
Del på andre sider

Oser skinnhellighet her, men tviler ikke på at du har det sånn, likeledes mener det.

Nå har du trolig vaert heldig. Bra for deg. Men vi er alle forskjellige, har varierende behov. Hvorfor fordømmer du folk som ikke passer inn i din standard?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104410-virkelighmmm/page/2/#findComment-605238
Del på andre sider

laguna1365380434

Hmm.. Har du blitt konfrontert med noe som du ikke vil ha på deg...?

Neida.. skrev innlegget bare for å være litt vanskelig.. det oser skinnhellighet eller dårlige regneferdigheter av masse innlegg her inne..

Jeg har vondt for å tro på at lykkelige, single og normalt atraktive mennesker vanlig vis har hatt kun 1-3 sexpartnere når de har nådd 30 års alderen.. Jeg tror tallet er, vel, mye høyere..

Og ikke synes jeg de er bedre mennesker heller.. Det florerer av utrykk som "billig", og "lett på tåden" osv, som vitner om at en del mennesker faktisk enda synes sex er litt skittent og skammelig, med mindre du har det for å produsere barn med en du vil dele livet med..:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104410-virkelighmmm/page/2/#findComment-605249
Del på andre sider

Eller kanskje de bor sammen med et menneske de egentlig ikke passer sammen med fordi de er redde for å være alene, ikke få det de trenger, eller finner seg i masse tull som en annen ikke hadde funnet seg i.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104410-virkelighmmm/page/2/#findComment-605252
Del på andre sider

tigertrollet

Eller kanskje de bor sammen med et menneske de egentlig ikke passer sammen med fordi de er redde for å være alene, ikke få det de trenger, eller finner seg i masse tull som en annen ikke hadde funnet seg i.

DET er det mange som gjør. Paradokset er at jeg opplever ofte at det er nettopp de som prøver å spleise meg og forteller hvor bra alt kommer til å bli bare jeg finner meg en mann samt at de sitter med både en moralsk pekefinger..*flirer*

Nei, lykken må man finne i seg selv ikke i en partner. Men klaffer det så er selvsagt et forhold helt toppers:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104410-virkelighmmm/page/2/#findComment-605257
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...