Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så er vi tilbake igjen fra Danmark med egg i magen.

Vi har hatt en kjempefin tur !!! De andre gangene vi har vært der, har vi ikke klart å kose oss noe særlig. Det har liksom blitt så mye fokus på det vi har drevet med. Men denne gangen har vi bare kost oss, og så har vi vært innom klinikken noen ganger for å gjøre unna disse småtingene.

De hadde fått en ny teknikk for operativt sæduttak siden sist, så den delen gikk som en drøm. Tidligere har de måttet åpne testiklene og hente ut svømmerne med pinsett. Men nå var det bare å stikke en slags nål inn, og vips var de ute. Ikke noe sår eller sying eller noenting. Så mannen min syntes dette var veldig greit. :o)

For min del var det ikke fullt så greit. Jeg var ganske oppblåst på forhånd, og egguttaket var fryktelig vondt. Det vondeste hittil. Men det varer jo ikke så lenge, da. Plutselig er det overstått. Jeg ble litt oppblåst og uvel i dagene etterpå, men ikke mer enn at vi kunne kose oss skikkelig likevel.

Vi fikk ut 14 egg. 13 lot seg befrukte, og 5 fortsatte å dele seg. Det er ganske typisk for meg - det blir mange egg, men bare noen få gode. Av de 5 var det 2 som var veldig fine, men vi satte inn bare ett. Vi har en tornado i huset allerede, så vi er ikke så lysten på tvillinger. Som vanlig var det ingen som egnet seg til frysing.

Men 5 dager hjemmefra, er forferdelig lenge ! Etter innsetting i dag, lengtet vi fryktelig etter godjenta vår. Så vi satte oss rett i bilen, og kjørte hjem det forteste vi rakk. Kom hjem igjen for ett par timer siden. Tornadoen var fortsatt våken, så da fikk vi kose litt med henne før hun tok kvelden *smelt*.

Spent på å høre oppdatering fra flere som skal ruge fremover.

Lykke til alle sammen !

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104425-tilbake-fra-danmark/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til. Jeg skal tenke på deg : ) Tester selv den 20. Når får du vite svaret ??

Takk skal du ha. :o) Jeg skal ta den offisielle urinprøven 24. mai, og blodprøve 26. mai. Men jeg kommer nok ikke til å vente så lenge før jeg begynner å bruke av arsenalet med hjemmetester. Den første tar jeg vel ca. 19.-20. Da greier jeg ikke vente lenger.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104425-tilbake-fra-danmark/#findComment-605450
Del på andre sider

Annonse

Så bra å høre at du fikk satt inn et fint egg!!! Håper du klarer å ta det litt med ro nå de første dagene da - det er jo etter min erfaring ikke lett med en liten tornardo i huset. Jeg fikk iallefall streng beskjed om ikke å løfte lillegutt før det var gått iallefaøø en uke!! Det var ikke lett, men nå blir det vel letter denne gangen da han er blitt så flink å gå i trapper og kommer seg ut/inn av sengen selv - men vognen er det verre med og bilsetet.... man blir litt handicappet. Har du sykemelding nå i noen dager???

Lykke til med rugingen!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104425-tilbake-fra-danmark/#findComment-606004
Del på andre sider

Så bra å høre at du fikk satt inn et fint egg!!! Håper du klarer å ta det litt med ro nå de første dagene da - det er jo etter min erfaring ikke lett med en liten tornardo i huset. Jeg fikk iallefall streng beskjed om ikke å løfte lillegutt før det var gått iallefaøø en uke!! Det var ikke lett, men nå blir det vel letter denne gangen da han er blitt så flink å gå i trapper og kommer seg ut/inn av sengen selv - men vognen er det verre med og bilsetet.... man blir litt handicappet. Har du sykemelding nå i noen dager???

Lykke til med rugingen!!!!!

?????

Begriper ikke hvor det ble av svaret mitt som jeg skrev her i går *klør meg i hodet*.

Nåja, jeg kan jo skrive igjen, jeg.

Her er det ikke særlig rolig, nei. Tornadoen raser rundt her - men er fryktelig kos, da. *s* I dag har jeg vært på jobb, og det er jo ganske rolig i forhold til en dag hjemme.

Klinikken min sier at jeg bare kan løfte på henne - det gjør ingenting. Prøver å løfte litt mindre enn ellers, men det blir jo en del. Vi har nesten sluttet å bruke vogn. Jeg synes det er så tungvint å drasse på den hele tiden, og tulla er så flink til å gå selv, så det er nesten ikke vits. Og så er det så mange steder man ikke kommer til med vogn.

Ellers begynner jeg å kjenne meg ganske gravid. Det strekker masse på seg i magen, og det pleier å være et godt tegn. Men det kan jo også være progesteronen som spiller meg et puss. Jeg får smøre meg med tålmodighet noen dager til.

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104425-tilbake-fra-danmark/#findComment-608535
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...