Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest jeger
Skrevet

enn en het natt med kjæresten... vi liker begge litt vill sex...

hva synes dere andre, hva er best: elsking eller knulling?

Gjest dama i gata
Skrevet

Jeg synes vel elsking, men det kommer jo helt an på.. Vi har ikke hard sex. Jeg savner derimot mer kos før sex; det blir litt kjedelig rutine: han rører meg litt med hånda og jeg han, og så begynner vi..

tigertrollet
Skrevet

Det kommer an på med hvem. Man elsker med følelser, så det er forbeholdt noen man er glad i etter min mening. Knulle kan man gjøre med "hvem som helst" -også ens kjære:-)

Gjest yes yes YESSS!!
Skrevet

Vi har det hærlig!!

med tiden, elsker vilt og hemningsløst flere ganger daglig og syns vi får det bedre og bedre.

Skrevet

Vi har det hærlig!!

med tiden, elsker vilt og hemningsløst flere ganger daglig og syns vi får det bedre og bedre.

Hvor gamle er dere?

Skrevet

Jeg synes vel elsking, men det kommer jo helt an på.. Vi har ikke hard sex. Jeg savner derimot mer kos før sex; det blir litt kjedelig rutine: han rører meg litt med hånda og jeg han, og så begynner vi..

har innimellom samme erfaring som "dama i gata".. men som tigertrollet vet, funker det*s*

Gjest lopez
Skrevet

har innimellom samme erfaring som "dama i gata".. men som tigertrollet vet, funker det*s*

Syns også at det er viktig med kos og beføling.

Kjenne lidenskapen.

Det er bare å kommunisere med sin kjære, si ifra!

Trur nok han/hun vil gjøre det beste for deg:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...