soll Skrevet 11. mai 2003 Skrevet 11. mai 2003 Jeg skal begynne å bruke p-piller. men jeg vil ha noen som gjør at jeg legger på meg!! Er det noen som vet hva disse pillene heter??? 0 Siter
Gjest dr. gyno Skrevet 11. mai 2003 Skrevet 11. mai 2003 sæden i seg selv er fetende, så spis heller sundt ) 0 Siter
soleil Skrevet 11. mai 2003 Skrevet 11. mai 2003 Du får spørre legen om hva anbefaler. Mange typer p-piller gir vektøkning. 0 Siter
darma Skrevet 12. mai 2003 Skrevet 12. mai 2003 Yasmin skal visst være de beste på det punktet, jeg starter med de nå... 0 Siter
Gemini Skrevet 12. mai 2003 Skrevet 12. mai 2003 Yasmin skal visst være de beste på det punktet, jeg starter med de nå... Yasmin er vel de beste for å IKKE legge på seg ja. Den som startet tråden spurte om det motsatte... 0 Siter
Gjest melanogaster Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Hei. ar hørt at Trinortiol(eller nesten det navnet) har som bivirkning at man legger på seg. Så hvis det er det du vil er det bare å kjøre på Legen sier sikkert dessuten hvilke p-piller som har vektøkning som bivirkning dersom du spør, tror nok det er ganske mangen som er innom legen nettopp fordi de ikke ønsker disse bivirkningene 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.