Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Etter noen vonde dager fikk jeg i dag satt tilbake 2 flotte egg. Er rimelig lei av sofaen nå, ble liggende med kjempesmerter etter egguttak. Sist gang var jeg på beina med en gang. Vel, satser på at formen stiger nå.....

Fikk dessverre ingen egg i frysern ( noe jeg er litt deppa for ), men kvaliteten var visst topp på de som ble satt tilbake.

Så nå er den grusomme ventetiden her. Hmmm- er det noen kreative prøvere som har noen forslag til å få tiden til å gå?

Lykke til alle sammen,

klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104472-n%C3%A5-er-eggene-endelig-p%C3%A5-plass/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei Adek!

Grattis med eggene på plass:-))

Nå blir det terror for oss de neste dagene :-((

Jeg ønsker deg lykke til, dette skal gå veien for oss. ikke sant?

En skikkelig psykisk terror dette. Først er det spray, er man nedregulert mom tro?? Så er det sprøytene, får man frem noen egg?

Så er det uttaket, gjør det vondt? Så er det tiden mellom uttak og innsetting - blir det noen bra befruktnint? Så er det nå disse dagene som vi er i nå der det egentlig er den verste tiden!

Nei måtte det gå bra med oss!!!

klem

hei Adek!

En skikkelig psykisk terror dette. Først er det spray, er man nedregulert mom tro?? Så er det sprøytene, får man frem noen egg?

Så er det uttaket, gjør det vondt? Så er det tiden mellom uttak og innsetting - blir det noen bra befruktnint? Så er det nå disse dagene som vi er i nå der det egentlig er den verste tiden!

klem

Så flott at du har fått innsatt noen gullegg. Det er sikkert ikke meningen at du skal ha noen i fryseren fordi det kommer til å gå bra denne gangen.

Kjedleig at du har det vondt, det er bare å legge seg godt tilrette på sofaen og bli skikleig oppvartet.

Vanskelig å få tiden til å gå. Jeg holder heldigvis på med eksamen slik at tankene mine ikke bare dreier seg om baby, men det er vanskelig.

Les eller lei deg noen gode filmer og gå på besøk. Vær med folk så du slipper å tenke hele tiden. Det hjelper ihvertfall for meg av og til.

Men hvem vet :)

Krysser fingrene for deg

Grattis med mer eller mindre vel overstått så langt. Vet godt hvor vondt det kan være etter uttak.Første gangen måtte jeg på sykehus etterpå. Ikke noe særlig deilig, nei :o(

Men nå går det forhåpentligvis bedre med deg ? Jeg slapp greit unna denne gangen. På innsettingsdagen var jeg nesten helt fin igjen, så det var godt.

Når det gjelder den avslappede holdningen min, kan jeg bare si at den slett ikke var like avslappet de forrige rundene vi hadde. Det blir mye lettere når man har en fra før. Da trenger man ikke bekymre seg for om man noen gang skal få det til, og så vet man at uansett hvordan det går, så har man et fantastisk lite under som man kan kose seg skikkelig med.

Hvor mange forsøk har dere hatt tidligere, og hva slags diagnose ? Håper det er deres tur denne gangen !

ønskedrøm

Du må nok bare holde deg i ro, min venn, og legge deg med beina opp i et par uker. Neida, det er ikke nødvendig :-) Lei deg filmer, les bøker, begynn å følge med på alle såpeoperaene som går! Vet du hva? Ikke noe du gjør vil få tiden til å gå fortere. Men lykke til med eggene! legg ett par gullegg!

Fortell hvordan det har gått, vær så snill! Krysser fingrene for deg! Klem

Du må nok bare holde deg i ro, min venn, og legge deg med beina opp i et par uker. Neida, det er ikke nødvendig :-) Lei deg filmer, les bøker, begynn å følge med på alle såpeoperaene som går! Vet du hva? Ikke noe du gjør vil få tiden til å gå fortere. Men lykke til med eggene! legg ett par gullegg!

Fortell hvordan det har gått, vær så snill! Krysser fingrene for deg! Klem

Hei ønskedrøm!

Takk for lykkeønskene, skal nok holde dere oppdatert i rugeperioden!

Ser du selv skal i gang nå, lykke, lykke til.

klem

Annonse

Grattis med mer eller mindre vel overstått så langt. Vet godt hvor vondt det kan være etter uttak.Første gangen måtte jeg på sykehus etterpå. Ikke noe særlig deilig, nei :o(

Men nå går det forhåpentligvis bedre med deg ? Jeg slapp greit unna denne gangen. På innsettingsdagen var jeg nesten helt fin igjen, så det var godt.

Når det gjelder den avslappede holdningen min, kan jeg bare si at den slett ikke var like avslappet de forrige rundene vi hadde. Det blir mye lettere når man har en fra før. Da trenger man ikke bekymre seg for om man noen gang skal få det til, og så vet man at uansett hvordan det går, så har man et fantastisk lite under som man kan kose seg skikkelig med.

Hvor mange forsøk har dere hatt tidligere, og hva slags diagnose ? Håper det er deres tur denne gangen !

Hei tillajo!

Formen er nå helt fin igjen. Ble mye bedre etter innsetting.

Skjønner at det kanskje er lettere når dere har en gullklump fra før, men er allikevel imponert!

Min sykehistorie er noe kronglete. Har hatt barneønske i 8 år, startet utredning i 95. Har trodd i alle år at jeg har hatt tette eggledere etter hsg, men laparaskopi i fjor viste at de var åpne. Fikk påvist endometriose, ellers skal alt være i orden. Alt ok med samboer.

Har gått på flere pergokurer og dette er vårt 2. ivf forsøk.

Klem fra

hei Adek!

klem

he, he! Psykisk terror er det rette navnet. Vi får ruge i vei, begge to.

Tvi, tvi- det SKAL gå bra for oss nå!

klem

Så flott at du har fått innsatt noen gullegg. Det er sikkert ikke meningen at du skal ha noen i fryseren fordi det kommer til å gå bra denne gangen.

Kjedleig at du har det vondt, det er bare å legge seg godt tilrette på sofaen og bli skikleig oppvartet.

Vanskelig å få tiden til å gå. Jeg holder heldigvis på med eksamen slik at tankene mine ikke bare dreier seg om baby, men det er vanskelig.

Les eller lei deg noen gode filmer og gå på besøk. Vær med folk så du slipper å tenke hele tiden. Det hjelper ihvertfall for meg av og til.

Men hvem vet :)

Krysser fingrene for deg

Hallo!

Formen er tilbake nå, så i morgen er det jobb igjen.

Lykke til med eksamen og med ruginga.

Måtte du få to knall resultater denne måneden!

klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...