Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på deg!

Lykke til med både spraystart og røykeslutt!!! Dette skal gå kjempebra!!!!

Har du også uttak i uke 24?

(Jeg tar foresten mine forsøk i Haugesund, ref. spørsmålet ditt lenger nede.

Også har vi bursdag omtrent på samme tida (jeg har 8.juli) - stiligt!!!

Og tenk; neste år får vi barn også på samme tida.......

Stå på! Dette skal vi klare!!

Klem ifra

Gjest ikke undertegnet

At du slutter og røyke er kjempeflott, uansett... Jeg tok min siste røyk da jeg skulle ha innsett ved første forsøk, og siden har jeg ikke tatt et eneste drag. Når motivasjonen er der, går det som regel bra! For meg ble det ikke noe resultat, men kan heldigvis kalle meg en eksrøyker likeve, så noe godt kom det ut av det.

Tenk på den lille, og ikke minst på deg selv, så går det sikkert godt å stumpe røyken. Ønsker deg all mulig lykke...

Annonse

ønskedrøm

Hei på deg!

Lykke til med både spraystart og røykeslutt!!! Dette skal gå kjempebra!!!!

Har du også uttak i uke 24?

(Jeg tar foresten mine forsøk i Haugesund, ref. spørsmålet ditt lenger nede.

Også har vi bursdag omtrent på samme tida (jeg har 8.juli) - stiligt!!!

Og tenk; neste år får vi barn også på samme tida.......

Stå på! Dette skal vi klare!!

Klem ifra

Nå har jeg sprayet i to dager. Hvilken dato begynner/begynte du? Helt rart, men foreløpig koser jeg meg hver gang jeg tar meg en dose synarela. Føles som et lite skritt i riktig retning... Det spørs, da, om jeg koser meg like mye om noen dager, vi fikk jo beskjed om at "det bar rett ned i kjelleren" med humøret. Har ikke merket noe slikt ennå. Vet du hvor lang tid det pleier å ta før vi virkelig er "nedregulerte"? Er dette ditt første forsøk? Vi får følge med på hverandre, vi kuule krepsene!!! :-)

Nå har jeg sprayet i to dager. Hvilken dato begynner/begynte du? Helt rart, men foreløpig koser jeg meg hver gang jeg tar meg en dose synarela. Føles som et lite skritt i riktig retning... Det spørs, da, om jeg koser meg like mye om noen dager, vi fikk jo beskjed om at "det bar rett ned i kjelleren" med humøret. Har ikke merket noe slikt ennå. Vet du hvor lang tid det pleier å ta før vi virkelig er "nedregulerte"? Er dette ditt første forsøk? Vi får følge med på hverandre, vi kuule krepsene!!! :-)

Hei Ønskedrøm!

Jeg har sprayet siden 9.mai, og merker ingenting ennå - føler det vel mer som deg: oppstemt over ENDELIG å være i gang!

Dette er faktisk vårt 6.forsøk totalt (har ei jente som ble til på 2.forsøk - så dette blir 4.søskenforsøket vårt) - og jeg kan egentlig ikke huske at jeg merket så mye av medisinene tidligere.....

Den verste tida kommer etter egginnsetting - når vi bare venter....da pleier ikke humøret være på topp, MEN, denne gangen reiser vi på ferie få dager etter egginnsetting - kanskje det er akkurat det som skal til...

Kos deg videre med Synarela'n. Når skal du begynne på sprøyter? Jeg begynner 27.mai..13 dager igjen...

Klem ifra

ønskedrøm

Hei Ønskedrøm!

Jeg har sprayet siden 9.mai, og merker ingenting ennå - føler det vel mer som deg: oppstemt over ENDELIG å være i gang!

Dette er faktisk vårt 6.forsøk totalt (har ei jente som ble til på 2.forsøk - så dette blir 4.søskenforsøket vårt) - og jeg kan egentlig ikke huske at jeg merket så mye av medisinene tidligere.....

Den verste tida kommer etter egginnsetting - når vi bare venter....da pleier ikke humøret være på topp, MEN, denne gangen reiser vi på ferie få dager etter egginnsetting - kanskje det er akkurat det som skal til...

Kos deg videre med Synarela'n. Når skal du begynne på sprøyter? Jeg begynner 27.mai..13 dager igjen...

Klem ifra

Jeg vet ikke helt når jeg skal begynne på sprøyter. Skal ta blodprøve her hjemme i Tønsberg den 30 mai, og videre er jeg ikke helt sikker. Hm. Nå må jeg ta en titt i papirene mine. Jeg merker heller ikke noe. Den ventetiden etterpå kan jeg klare meg uten. har tenkt å ligge med bena i været i et par uker etterpå, jeg, bare for å være helt sikker!

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...