tasseline Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Hei! I morgen skal jeg på Haukeland å hente ut egg! Er endelig kommet så langt. Både nesespray og bruk av puregon pen har gått helt fint. Har knapt hatt en bivirkning. Noen erfaringer med uttak? OG hva skjer under innsetting- noe smertestillende å få da? Det står i brevet mitt at jeg skal bruke progesteron som etterbehandling. Noen som vet hva det er? Og er det gele eller sprøyter? Lykke til alle andre her inne. NÅ vet jeg hvordan dere har det! (har vært passiv leser siden vi kom i køen for prøverør) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104538-uttak-og-innsetting/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
adek Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Hei tasseline! Det må jeg si har gått etter boka så langt, deilig å slippe bivirkninger og flere u.l før uttak. Når det gjelder uttaket kan det nok oppleves som ubehagelig. Det er raskt over, og du får smertestillende underveis.For meg har selve uttaket gått mye greiere enn forventet. Du kan oppleve å få vondt etterpå men det er også veldig ulikt. Ved innsetting får du ingen smertelindring og det har du heller ikke behov for. Ikke vondt i det hele tatt. Jeg opplever det som en veldig fin opplevelse. Mannen kan være med på både uttak og innsetting. Progesteron kommer i ulike former, men har samme virkning, den skal bedre forholdene i livmora slik at eggene fester seg. Vi mangler progesteron etter all hormonbehandlinga. Lykke, lykke til! klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104538-uttak-og-innsetting/#findComment-606044 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 adek skrev (På 12.5.2003 den 8.22): Hei tasseline! Det må jeg si har gått etter boka så langt, deilig å slippe bivirkninger og flere u.l før uttak. Når det gjelder uttaket kan det nok oppleves som ubehagelig. Det er raskt over, og du får smertestillende underveis.For meg har selve uttaket gått mye greiere enn forventet. Du kan oppleve å få vondt etterpå men det er også veldig ulikt. Ved innsetting får du ingen smertelindring og det har du heller ikke behov for. Ikke vondt i det hele tatt. Jeg opplever det som en veldig fin opplevelse. Mannen kan være med på både uttak og innsetting. Progesteron kommer i ulike former, men har samme virkning, den skal bedre forholdene i livmora slik at eggene fester seg. Vi mangler progesteron etter all hormonbehandlinga. Lykke, lykke til! klem ....At mannen kan være med både på uttak og innsetting er en sannhet med moderasjoner. Har hatt 4 forsøk, og mannen fikk sitte hos meg ved en anledning, og det var etter uttak, før jeg gikk ned fra bordet. Har hatt mine forsøk ved Haukeland, og legen der som het Steier, var ikke interessert i at mannen skulle være med. Men jeg hører nå at han skal ha permisjon.... Uansett blir du tatt godt vare på, så for meg var det heller ikke nødvendig. Lykke til .... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104538-uttak-og-innsetting/#findComment-606142 Del på andre sider Flere delingsvalg…
adek Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 ikke undertegnet skrev (På 12.5.2003 den 10.34): ....At mannen kan være med både på uttak og innsetting er en sannhet med moderasjoner. Har hatt 4 forsøk, og mannen fikk sitte hos meg ved en anledning, og det var etter uttak, før jeg gikk ned fra bordet. Har hatt mine forsøk ved Haukeland, og legen der som het Steier, var ikke interessert i at mannen skulle være med. Men jeg hører nå at han skal ha permisjon.... Uansett blir du tatt godt vare på, så for meg var det heller ikke nødvendig. Lykke til .... Sorry, var litt rask der ja. Jeg har vært på ulleål og riksen der kan mannen være med. Syntes det er sprøtt at det er sykehus hvor ikke det er mulig. Det burde være et valg man tar selv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104538-uttak-og-innsetting/#findComment-606482 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.