Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er nå bestemt at vi skal skilles. Heldigvis, får jeg vel si!

Om noen dager har jeg time (alene) på familierådgivningen, i forkant av meglingen, men jeg egentlig litt i tvil om hva jeg bør ta opp på denne timen. Det er liksom litt vanskelig å vite hvor jeg skal ta fatt i elendigheten.

Jeg har skrevet en del om situasjonen tidligere, er det noen som vil komme med forslag til hva jeg bør snakke om /hvordan jeg kan få best mulig utbytte av denne timen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104543-til-dere-som-har-lest-innleggene-mine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

De på familierådgivingskontoret vil spørre deg.

Du trenger flere møter ,så det du ikke får med deg i første runde ,har du en mulighet til å få med senere.

Hvordan reagerer han nå,da dere går mot separasjon ? Har lest alle dine innlegg ,og det er mulig at når din mann ser at dette blir virkelig alvor,at han virkelig begynner å kjenne på sine følelser og begynner å se hva det er han har satt i scene ,så vil han angre og snu.Det er mange som vil ha både i pose og sekk.

Hilsen ett medmenneske.

Annonse

De på familierådgivingskontoret vil spørre deg.

Du trenger flere møter ,så det du ikke får med deg i første runde ,har du en mulighet til å få med senere.

Hvordan reagerer han nå,da dere går mot separasjon ? Har lest alle dine innlegg ,og det er mulig at når din mann ser at dette blir virkelig alvor,at han virkelig begynner å kjenne på sine følelser og begynner å se hva det er han har satt i scene ,så vil han angre og snu.Det er mange som vil ha både i pose og sekk.

Hilsen ett medmenneske.

Det virker ikke som om han har tenkt å bakke ut, nei. Han er oppsatt på å få meg ut så snart som mulig.

Og det er like greit! Sånn som han har oppført seg, vil jeg nok aldri kunne stole på ham mer. Det har vært så mange løgner, fortielser og trusler at jeg aldri kan tenke meg å fortsette livet med ham.

Han har til og med løyet for ungene! Ikke nok med at han har lovet dem gull og grønne skoger hvis de vil bo hos ham, han har endatil sagt til 10-åringen at "pappa kommer også til å bli fryktelig lei seg hvis mamma flytter fra oss"...

Det virker ikke som om han har tenkt å bakke ut, nei. Han er oppsatt på å få meg ut så snart som mulig.

Og det er like greit! Sånn som han har oppført seg, vil jeg nok aldri kunne stole på ham mer. Det har vært så mange løgner, fortielser og trusler at jeg aldri kan tenke meg å fortsette livet med ham.

Han har til og med løyet for ungene! Ikke nok med at han har lovet dem gull og grønne skoger hvis de vil bo hos ham, han har endatil sagt til 10-åringen at "pappa kommer også til å bli fryktelig lei seg hvis mamma flytter fra oss"...

Lykke til hos megleren.

Jeg vil følge med på nettet hvordan det går med deg.

Når det er barn med i bilde må dere møte begge to noen ganger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...