Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dette spørsmålet har sikkert blitt stilt ørten ganger før, men jeg vil gjerne være helt sikker...

Jeg får mensen akkurat den dagen jeg reiser på sydenferie, så vil gjerne utsette den. Så hvordan gjør jeg det (bruker trinordiol)? Har hørt at man kan hoppe over den pillefrie uka og gå rett på neste brett. Men mener også jeg har hørt noe om at man skal begynne bakerst på brettet.. ? Hva er riktig?

Hvis jeg hopper over pillefri uke og fortsetter på neste brett, kan jeg fortsette til jeg har brukt opp hele brettet? Slik at jeg har hopppet over en mens? Eller kan jeg maks utsette mensen en uke f.eks ?

Og til slutt: Kan jeg stole 100% på at jeg ikke får mensen på det tidspunktet viss jeg fortsetter med neste brett?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104545-utsetting-av-mens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er sånn at du skal hoppe over både pillefri og første fase piller på neste brett. Den fargen som er på de siste pillene før pillefri uke skal du fortsette med på neste brett. Da blir det vel kanskje 8-10 piller du må kaste (husker ikke hvor mange det er på begynnelsen av brettet).

Men ring legen for sikkerhets skyld du.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104545-utsetting-av-mens/#findComment-606570
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...