Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kølle anka

ja, dette går an å trene opp. før rant det hos meg og, men da jeg fant ut hvordan jeg skulle gjøre, kunne jeg sprute som bare det.

vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det men jeg skal prøve:

når du får orgasme, kjenner du en pulserig, ikke sant?

du må stramme de musklene du bruker når du tisser sammen med magemuskler samtidig som du trekker sammen for hver sprut. når du strammer, kommer sæden frem til urinrøret, og når du trekker sammen, spruter du ut. dette må du gjøre mellom pulseringene, når du kjenner at sæden vanligvis renner ut.

håper det hjalp, kan ikke tenke meg en bedre måte å forklare på...

lykke til :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104574-spruting/#findComment-606264
Del på andre sider

ja, dette går an å trene opp. før rant det hos meg og, men da jeg fant ut hvordan jeg skulle gjøre, kunne jeg sprute som bare det.

vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det men jeg skal prøve:

når du får orgasme, kjenner du en pulserig, ikke sant?

du må stramme de musklene du bruker når du tisser sammen med magemuskler samtidig som du trekker sammen for hver sprut. når du strammer, kommer sæden frem til urinrøret, og når du trekker sammen, spruter du ut. dette må du gjøre mellom pulseringene, når du kjenner at sæden vanligvis renner ut.

håper det hjalp, kan ikke tenke meg en bedre måte å forklare på...

lykke til :)

Takk for tipset!

Litt vanskelig å forstå, men skal se om jeg ikke får det til i kveld! ;)

Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104574-spruting/#findComment-606342
Del på andre sider

Takk for tipset!

Litt vanskelig å forstå, men skal se om jeg ikke får det til i kveld! ;)

Takk for hjelpen!

Både menn og kvinner vil ha utbytte av å trene kjønnsmusklene. Benytt sjansen hver gang du er på do og tisser til å klippe strålen, hold, tiss, hold, tiss. Jenter vil slik ganske raskt få trangere skjede. Samtidig øves lukkemuskelen i anus, og dette har også fordeler. Det er rett og slett sundt! Dette er kunnskap fra 5000 år gammel yoga tradisjon. For ordens skyld, dette vil også løse problemet ditt med spruten. Etter å ha trent noen måneder, kan du kansje lære å holde ejakulasjonen igjen og allikevel få orgasme. Mindre søl og sparer på kreftene!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104574-spruting/#findComment-607619
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...